“תעמולה הרסנית”: ‘הפלג’ והעדה מוחים נגד ‘יום המשטרה’ באלעד

משטרת ישראל מפיקה היום 'יום משטרה' באלעד: 'הצצה' לפעילות של השוטרים והלוחמים • במייצגים והמופעים: פרשים, יחידת חילוץ, טיפול חבלנים עם רובוט, ואיתור חשודים עם כלבים • פעילי 'הפלג הירושלמי' ואנשי 'העדה' יפגינו נגד: "תופעה מבישה. האדרת ונתינת פתח לגופי השלטון והחדרת התרבות הזרה לתוככי הציבור החרדי, כבר מהגיל הרך"
יוסף גרינבוים
כ"ה אב התשע"ו / 29.08.2016 14:01

היום אחר הצהרים (שני) יפגינו פעילי ‘הפלג הירושלמי’ ואנשי ‘העדה החרדית’ נגד פעילות של יום המשטרה  בעיר אלעד לתושבי העיר.

בהודעה שפורסמה על ידי עיריית אלעד, מוזמנים תושבי העיר על ילדיהם להשתתף באירוע של ‘יום משטרה וקהילה’, במסגרתו יהיה מפכ”ל המשטרה אורח הכבוד.

בהזמנת המשטרה נכתב: ‘משטרת ישראל פותחת את שעריה לציבור הרחב, אנו מזמינים אתכם, הורים וילדים, ביום שני ה-29.816 ליום חווייתי שיאפשר ‘הצצה לרגע’ לעולם של משטרת ישראל.

“בואו להכיר את עבודת המשטרה ולחזות מקרוב במגוון היכולות המיוחדות של השוטרים שלנו, בהם חבלה, פרשים, כלבנים, מסוקים, זיהוי פלילי ועוד. תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות לילדים כולל תחפושות, מדות יצירה וצילום מגנטים. הכניסה חופשית”.

בנוסף להודעה זו שפורסמה בערים רבות בארץ, באה תוספת בהודעת דוברות המשטרה למגזר הדתי בה נאמר: “בהמשך ליום הקהילה שייערך ביום שני כ”ה באב בעיר אלעד, למותר לציין כי התצוגות של שוטרי משטרת ישראל מותאמות לרוח המקום”.

בביטאון הפלג הירושלמי דווח לקראת ההפגנה, תחת הכותרת “מחאה אדירה נגד מיזם של תעמולה הרסנית – יום קהילה ומשטרה בעיר אלעד”,  כי “למרות התנגדותם של גדולי הרבנים בקהילות החרדיות בארץ, שכבר הובעה בעבר נגד עריכת אירועי תעמולה של משטרת ישראל, אמורה עיריית אלעד לערוך היום אירוע ענק לכלל ילדי העיר, בהשתתפותם של ראש העירייה ומפכ”ל המשטרה”.

בעיתון מתפרסמת גם מודעה קריאה למחות ולהתריע “כנגד התופעה המבישה המתרחבת לאחרונה, שמטרתה האדרת ונתינת פתח לגופי השלטון והחדרת התרבות הזרה לתוככי הציבור החרדי, כבר מהגיל הרך”.

וכך נאמר במודעה:

“מטעם רבותינו כ”ק מרנן שרי התורה הגאב”ד והגאה”צ חברי הביד”צ שליט”א: אשרי האיש אשר לא הלך – הראו לפנינו מודעת פרסום על אירוע בשם יום קהילה ומשטרה לתושבי העיר אלעד, בהשתתפות מפכ”ל המשטרה וראש העיר.

“כל זה הוא עוד חוליא בשרשרת הנוראה ומטרתו יחידה לבולל את הציבור החרדי בציבור החילוני והסרת המחיצה המפרדת בין יראי ועובדי ה’ לאשר לא עבדו”.

הרבנים ממשיכים וכותבים: “מי לא יפחד מלשלוח את בניו וצאצאיו לחוות במופע אימים כזה אשר כל כולו הכשרת הרע ובצטווינו אוהבי ה’ שנאו רע. והחס על נפשו ונפש בני ביתו אינו הולך וכ”ש שאינו שולח את בניו ובנותיו למקום כזה אשר מטרתו לקלקל ולקרר את ההבדלה הברורה בין החרדים לדבר ה’ ובין יתר יושבי הארץ מחללי שבת ובוזי כל קודש”.

הרבנים קוראים להשמיע קול מחאה: “ואל הנאמנים אנו קוראים לכל מי שביכולתו להשמיע קול מחאה אם ח”ו יתקיים האירוע הנ”ל. ובכדי להסיר חרון אף ה’ הנגרמת ע”י חילול ד’ הזאת”.

מודעה נגד יום השוטר

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק לפלג ולעדה מותר
    29/08/2016 14:56
    אלעדניק
  1. הפלג והעדה פשוט רוצים “בלעדיות” במופעי המשטרה, לכן הם מושכים בזנבות סוסיה, מציתים את מכוניותיה ועוד כהנה, כיד השנאה הטובה עליהם. למה שיגנבו להם את “ההצגה הכי טובה בעיר”?!

  2. ומה בין שמיטה להר סיני
    16/09/2016 08:00
    עד מתי יעלוזו רשעים
  3. הפלג הירושלמי נוהג בתום לב ובחוסר הבנה של המצב באלעד.
    בפלג בירושלמי עדיין לא הבין ברמיזא אלעד הכריזה על עצמאות….
    ביום שבו מנהיגי אלעד המתונים ומכובדים יכריזו על כך בקול… אלעד תוביל את הקול השפוי בקרב אחינו החרדים והלכה למעשה תוביל את כלל העדה ללא קשר למחנאות, חסידויות וקהילות.