וידר מנסה שוב: מציע להנציח בב”ב את הרבי מליובאוויטש והגר”ע יוסף

יעקב וידר מנצל את המצב הפוליטי הרעוע במועצת העיר בני ברק - כאשר שס ושלומי אמונים עדיין אינם בקואליציה - ומעלה השבוע להצבעה את הצעתו להנצחה בעיר של הרבי מליובאוויטש והרב עובדיה יוסף זצ"ל • וידר: "לא מדובר בנושא פוליטי, חייבים לתקן את העיוות"
אריה ריבקינד
כ"ב אדר ב' התשפ"ד / 01.04.2024 14:33

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, הגיש הצעת החלטה, אותה יאלץ ראש העירייה חנוך זייברט לעלות להצבעה במועצת העיר השבוע – בה הוא דורש להנציח את זכרם של הרבי  מליובאוויטש והרב עובדיה יוסף זצ”ל בעיר.

מי זה הנגיד ר’ אהרן שליפא הופיע אצלו בחנוכת הבית? • צפו עד הסוף

למרות שזכרם של שני גדולי ישראל הונצח בערים רבות בישראל, דווקא בבני ברק שמם טרם הונצח.

חבר המועצה וידר הצליח לפני שנתיים להעביר  פה אחד בוועדת השמות העירונית את ההצעה להנצחתם. אולם ההחלטה, שאמורה הייתה לעלות לאישור סופי במועצת העיר, נגררה במכוון על ידי ראש העיר הקודם, במטרה למנוע את ההצבעה עליה.

וידר כותב בהצעתו: “תושבי העיר דורשים ומצפים לכך, כפי שקרה ברוב ערי ישראל”.

הוא הוסיף: “לא מדובר בנושא פוליטי אלא בשניים מגדולי הדורות שאין מחלוקת שהיו אמורים להיות מונצחים בעיר כבר לפני שנים רבות, ולמרות הבקשות והתזכורות הרבות שלי, עסקני העירייה בחרו לצערי לדחות שוב ושוב את הדיון במועצת העיר בנושא ולנסות להנציח במקומם כל מיני עסקנים ומקורבים”.

כעת וידר מנצל את המצב הפוליטי הרעוע במועצת העיר, כאשר גם סיעת ש”ס וגם חברי המועצה באגודת ישראל מטעם סיעת שלומי אמונים, טרם קיבלו את מבוקשם ואינם משתתפים עם הקואליציה בהצבעות – ומנסה להעביר את ההחלטה שתעשה סוף לביזיון המתמשך.

לצפייה בגודל מלא – לחצו על התמונה:  
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות