גלית דיסטל: כשבשמאל שגו לחשוב שעברתי צד, היו לי ראיונות נפלאים

גילתה פתאום את הזאבים? ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן, בראיון לנעם פתחי ונועם אמיר ברדיו 'גלי ישראל': "פתאום הבנתי כמה כיף לפוליטיקאים מהשמאל, אתה יושב ומדבר ומקשיבים לך. כשהם גילו שאני לא שאני לא זזה מילימטר מעמדותיי - בום! הכל התהפך"
חרדים 10
י"ז ניסן התשפ"ד / 25.04.2024 17:39

“מחאה של זיקיות. משתמשים באופן ציני במשפחות החטופים”: ח”כ גלית דיסטל-אטבריאן, שכתבה פוסט נגד המפגינים שמנצלים את משפחות החטופים והותקפה בחריפות על ידי התקשורת השמאלנית, שוחחה היום (חמישי) עם נעם פתחי ונועם אמיר ברדיו ‘גלי ישראל’.

“רוב משפחות החטופים, בזמן שהם זרקו פיתות, ישבו בכיכר החטופים והתפללו. מי שעומד מאחורי אותה מחאה זה אותם אנשים תמיד עם אותה התנהלות. כשאתה רואה אקט אנטי יהודי – אתה מזהה כבר מאיפה זה בא.

“זה אותם אנשים שהיכו עם מקל חרדי בבני ברק ובירושלים, זה אותם אנשים שהציקו למתפללים ביום כיפור, זה אותם אנשים שזרקו לפיד בוער בסמוך לביתו של ראש הממשלה – וזה אותם אנשים שהטריפו את המדינה במשך שנה שלמה כאילו אנחנו עושים הפיכה משטרית. אין לזה שום קשר לחטופים!”

פתחי: “ישאלו אנשים, למה ליפול לבור הזה ולכתוב פוסט שעלול להתפרש כביקורת על המשפחות? זה ברור שהמחאה מצמידה לעצמה כמה נציגים ממשפחות חטופים שחלקם רחוקים מאוד”

ח”כ דיסטל: “אני כל כך ברורה בפוסט הזה. אני מציירת פה אירוע מתגלגל של כמה שנים, יש לנו חטופים רק מאוקטובר האחרון וצריך להיות באמת איש זדון כדי לראות את הדברים שאני כותבת – ואני נוקבת בזמנים ולקשר זאת למשפחות החטופים. הם הולכים חזק מאוד על הבלבול בין קפלן לכיכר החטופים, הציבור לא מבין את ההבדלים כל כך והם מנצלים זאת.

“למשפחות החטופים יש את הזכות המלאה לעשות הכל בעיניי. ברור לי לחלוטין שאל מול הכאב שלהם אני צריכה לשתוק ולהרכין ראש ולכן זה כל כך כאב לי כשהם לוקחים את עניין החטופים ומשתמשים בו בצורה הכי צינית שיש. הם עשו זיהוי בינם לבין משפחות החטופים, כאילו שמשפחות החטופים הם מחאות השמאל”.

היא הוסיפה: “בחצי שנה שבשמאל שגו לחשוב שעברתי צד, היו לי ראיונות נפלאים. פתאום הבנתי כמה כיף לפוליטיקאים מהשמאל, אתה יושב ומדבר ומקשיבים לך. פתאום גם אנשים אומרים לי ‘לא ידענו שאת כזאת, פתאום גילינו אותך, פתאום את נראית לנו בן אדם נורמלי’ – וביום שנפל האסימון שאני ימין מאז ומתמיד, שלא זזתי מילימטר מעמדותיי, שבסך הכל ניסיתי לייצר שיח אחר כי חשבתי אחרי הטבח שיהודים רבים עם יהודים זה אסון – כשהם גילו שלא כצעקתה, שאני לא שאני לא זזה מילימטר מעמדותיי – בום! הכל התהפך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות