צעירה בת 18 נפצעה קשה בפיגוע דקירה בעיר רמלה

צעירה בת 18 נדקרה בגבה ברחוב הרדוף בעיר רמלה • פונתה ל'אסף הרופא' כשמצבה מוגדר קשה • דובר המשטרה: "לא מדובר בתושבת העיר אלא בצעירה שהגיעה להתארח אצל משפחתה. אנחנו יודעים את זהות הדוקר" • המחבל חוסל בידי אזרח שזיהה הדקירה ורדף אחריו ברחוב דני מס
חיים טוויל
י"ח ניסן התשפ"ד / 26.04.2024 16:47

צעירה בת 18 נפצעה היום (שישי) באורח קשה בפיגוע דקירה ברחוב הרדוף, סמוך לשוק בעיר רמלה.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה העניקו לה טיפול ראשוני במקום ופינו אותה לבית החולים אסף הרופא עם פצע דקירה בפלג גופה העליון.

לפני שהצעירה התמוטטה היא אמרה: “ערבי דקר אותי”.

המחבל שביצע את הדקירה  חוסל על ידי אזרח שביצע מרדף אחריו ברחוב דני מס.

כוחות ביטחון ביצעו סריקות באזור כדי לשלול הימצאות של סייענים. זהותו של הדוקר טרם ידועה, והיא נבחנת בידי המשטרה.

הצעירה אינה תושבת העיר.

יאיר לבני ושלום לוי, חובשים של איחוד הצלה שטיפלו בזירת האירוע: “הענקנו סיוע רפואי ראשוני מציל חיים לצעירה כבת 18 שנפצעה באורח קשה בזירת הפיגוע. לאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים אסף הרופא כאשר מצבה מוגדר קשה”.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד”א מנדי אמיתי סיפר: “הגענו למקום במהירות, ראינו צעירה כבת 18 כשהיא בהכרה וסובלת מפצע דקירה בפלג גופה העליון. ביצענו חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים כשהיא בהכרה ומצבה מוגדר קשה”.

צילום: קבוצת מדברים תקשורת

דובר מחוז מרכז במשטרה, סנ”צ יגאל הבשור, אמר לאחר האירוע: הדוקר “דקר יהודייה שבאה להתארח ברמלה אצל משפחתה ואיננה תושבת המקום. היא נדקרה בגבה באורח קשה. אזרח שנכח במקום זיהה את אירוע הדקירה וניטרל את הדוקר. הרקע לאירוע בבדיקה”.

דובר המשטרה אלי לוי אמר בגל”צ: “לא מדובר בתושבת העיר אלא בצעירה שהגיעה להתארח אצל משפחתה. הדוקר נוטרל על ידי אזרחים, ואנחנו יודעים את זהותו. האירוע מבחינתנו עדיין לא הסתיים – עדיין לא שללנו את האפשרות שיש מעורבים נוספים”.

ראש עיריית רמלה, ניסים גוזלן, בהודעה לתושבים: “לאחר שיחה עם מפקד תחנת משטרת רמלה, ככל הנראה מדובר במפגע בודד והאירוע הסתיים. כמשנה זהירות בלבד הקפצנו את כיתות הכוננות שלנו לסיורים ודריכות מוגברת”.

השר איתמר בן גביר אמר בזירת הפיגוע, כי שוחח עם האזרח שנטרל את המחבל: “האירוע מוכיח שוב כי נשק לאזרחים מציל חיים. הודתי בשם המדינה לגיבור הזה שחיסל המחבל. נמנע כאן בנס גדול אירוע גדול יותר עם נפגעים והרוגים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות