ש”ס הצטרפה לזייברט • וידר: שעטו אחוזי אמוק לג’ובים והקומבינות

הושגו הסכמות בין דרעי לחנוך זייברט: ש"ס נכנסת לקואליציה • החתימה מול ש"ס מקלה על זייברט להתמודד עם המשך המו"מ מול 'שלומי אמונים' הזועמת • וידר: "אמשיך להיאבק למען הפיכת עיריית בני ברק למשרתת של התושבים ולא קומץ עסקנים מסואב"
אריה ריבקינד
כ"ג אדר ב' התשפ"ד / 02.04.2024 11:59

לאחר שהושגו הסכמות בין יו”ר ש”ס אריה דרעי לראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, מפלגת ש”ס נכנסת לקואליציה העירונית בבני-ברק.

המו”מ היה ארוך, לאחר משבר בין הצדדים בגלל ריצתו של השר אוריאל בוסו לראשות העיר מול זייברט. אך לאחר התפטרותו בוסו ומינוי סגן ראש עיר מטעם ש”ס שינהל את התנועה המקומית, ההדורים יושרו.

לפי דיווח של איתי גדסי, בלשכת ראש העיר עדיין ממתינים לסמס מדרעי ובו שמו של מי שיכהן כסגן בשכר מטעם ש”ס, לצד הסגן בתואר שהובטח לניר אריאל, נציג קהילת ‘כסא רחמים’.

בימים הקרובים יפורסמו ההסכמים הקואליציוניים, שם יוצג השלל אותו קיבלה כל סיעה. אך לפי שעה, בין התפקידים שש”ס קיבלה: תיק החינוך, תיק התרבות, תיק המתנ״סים, סגן ראש העיר בשכר, סגן ראש עיר נוסף בתואר, יו”ר המועצה הדתית, מנכ”ל מי ברק, תיק רכש ולוגיסטיקה, תיק שילוט ופרסום והקמת פרויקט ‘לבקר בהיכלו’.

החתימה מול ש”ס מקלה על זייברט להתמודד עם המשך המו”מ מול סיעת שלומי אמונים הזועמת, ודרישתה לקבל תפקיד סגן בשכר עבור יוסי יעקבוביץ.

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, תקף היום (שלישי) בחריפות את סיעת ש”ס, בעקבות הדיווח על כוונתה לחבור היום לזייברט שלל ג’ובים ותקציבים:

“כפי שהזהרתי – עסקני ש”ס שעטו אחוזי אמוק לקואליציית הג’ובים והקומבינות של זייברט ושפירא תמורת הבטחות לתקציבים וג’ובים למקורבים. לא דרשו את החזרת העירייה לידי התושבים, ניקיון העיר, תיקון התשתיות המרוסקות או מאבק בשחיתות בעירייה”.

וידר הוסיף: “כפי שהתחייבתי – אשאר נאמן אך ורק לתושבי בני ברק ואמשיך להיאבק למען הפיכתה של עיריית בני ברק לכזו שמשרתת את התושבים ולא קומץ עסקנים מסואב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות