בלוך פרשה ממועצת העיר בית שמש – במקומה נכנסה אשת חסד חרדית

ראש העיר לשעבר של בית שמש, ד״ר עליזה בלוך, הודיעה על התפטרותה ממועצת העיר ומרשימת ׳בית שמש מאוחדת׳ • במקומה נכנסת תמי זוסמן - החרדית הראשונה שתכהן כחברת מועצה
אריה ריבקינד
כ"ב אדר ב' התשפ"ד / 31.03.2024 23:21

לאחר שהפסידה בבחירות לראשות בית שמש: ראש העיר לשעבר ד”ר  עליזה בלוך הודיעה היום (ראשון) על פרישה ממועצת העיר ומרשימת ‘בית שמש מאוחדת’ שבראשותה.

במקומה תכנס תמי זוסמן לכהן כחברת מועצת העיר בית שמש.

ראש העיר לשעבר עליזה בלוך: ״הגשתי היום את התפטרותי ממועצת העיר בית שמש. יש לי תחושת סיפוק אדירה על ההישגים הכבירים שהבאנו לבית שמש בקדנציה האחרונה ואני מאחלת הצלחה גדולה לראש העיר הנכנס שמואל גרינברג בהמשך מימוש היעדים שהצבנו. אני נרגשת לברך את חברתי תמי זוסמן שתהיה חברת המועצה החרדית הראשונה בישראל וגאה במגוון האנושי המופלא של רשימת ׳בית שמש מאוחדת׳ – אין עוד רשימה בישראל שמכהנים בה בהרמוניה נציג חילוני, רב דתי לאומי עולה מאתיופיה ואישה חרדית.

“החברה הישראלית נמצאת כעת בנקודת שבר קשה ביותר ואני אעשה ככל שביכולתי כדי לתרום ולסייע לטובת אחדות העם וחוסנו. אמשיך לשרת את הציבור בכל מקום שאליו אדרש מתוך אמונה גדולה ואהבה לעם ישראל בכלל ולתושבי בית שמש בפרט”.

ראש העיר בית שמש, שמואל גרינברג: “קיבלתי את התפטרותה של ראש העיר היוצאת ממועצת העיר. אין לי ספק שבכל מקום שתהיה בו היא תהיה שגרירה של העיר בית שמש.

“אני מודה לעליזה על תרומתה הרבה לעיר ומאחל לה הצלחה גדולה בהמשך הדרך. אני מאחל הצלחה רבה לחברת המועצה הנכנסת תמי זוסמן, אשת חסד מופלאה שתתרום תרומה משמעותית לעיר כולה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות