“כבר ביום שלישי חוזר לפעילות”: בן גביר שוחרר עם 3 שברים בצלעות

השר לביטחון לאומי שוחרר מבית החולים 'הדסה', אחרי שנפצע בתאונת דרכים כשיצא עם מכוניתו בערב שבת מזירת הפיגוע ברמלה • "הרופאים ביקשו שאנוח ואני אשתדל לאזן בין הדרישות של הרופאים לבין הצורך של עם ישראל"
אריה ריבקינד
כ' ניסן התשפ"ד / 28.04.2024 11:23

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שוחרר הבוקר (ראשון) מבית החולים הדסה בירושלים לאחר שנפצע בתאונת דרכים ביציאתו מזירת הפיגוע ברמלה.

הוא סובל ממספר שברים בצלעות.

השר בן גביר אמר: “אני מסיים יומיים של אשפוז בבית החולים הדסה. רוצה להגיד תודה ענקית לבורא עולם על הנס הגדול שהיה לנו, תודה לפרופסור אבי ריבקינד ולכל צוות טיפול נמרץ כירורגית על הטיפול המסור, וכן לבית החולים אסף הרופא.

“תודה לעשרות אלפי אזרחי ישראל שהתפללו לרפואתי, ולמאות אלפים שציפו וקיוו. הרופאים ביקשו שאנוח, אבל כבר ביום שלישי אני חוזר לפעילות ואני אשתדל לאזן בין הדרישות של הרופאים לבין הצורך של עם ישראל. תודה לכולם”.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נפצע בערב שבת בתאונת דרכים ברמלה, כשהיה בדרכו חזרה מסיור בזירת הפיגוע בעיר שבו נדקרה צעירה בת 18.

בתיעוד מזירת התאונה נראה רכב השר, חוצה באור אדום, נפגע מרכב אחר ומתהפך. כוחות ההצלה פינו את השר וארבעה אזרחים נוספים לבית החולים אסף הרופא – בתו של בן גביר, נהג השר, אחד ממאבטחיו ונהג הרכב הנוסף שהיה מעורב בתאונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות