אביו של השר חיים ביטון משס נפצע קשה בתאונה עם רכב השרד ברמות

רכב השרד של השר חיים ביטון מש"ס היה מעורב בתאונת דרכים קשה עם אוטובוס נוסעים ריק בשכונת רמות בירושלים • השר לא היה ברכב • אביו של השר נפצע באורח קשה, אמו נפצעה בינוני • בוחני תאונות הדרכים של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה
חיים טוויל
כ' ניסן התשפ"ד / 27.04.2024 22:18

לאחר התאונה של בן גביר: רכב השרד של השר חיים ביטון מש”ס היה מעורב הערב (מוצאי שבת) בתאונת דרכים קשה בשכונת רמות בירושלים. אביו של השר בן ה-82 נפצע באורח קשה.

השר לא היה ברכבו בזמן התאונה. הוריו של השר התארחו אצלו, ובצאת השבת הסיע אותם נהגו האישי לביתם.

על פי ממצאי הבדיקה הראשונית, נהג האוטובוס חצה את הצומת באור אדום והתנגש ברכב השרד.

התאונה התרחשה מעט לאחר השעה 21:00 בין אוטובוס ריק מנוסעים לרכב השרד של השר בשדרות גולדה מאיר פינת אברהם רקנאטי בשכונת רמות בירושלים.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי ראשוני ופינו אל המרכז הרפואי שערי צדק, את אביו של השר ביטון במצב קשה, עם חבלת ראש, ואת אמו במצב בינוני.

אריאל בן דוד, חובש איחוד הצלה: “מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס ורכב. הענקתי סיוע רפואי בזירת התאונה לנוסעי הרכב – לגבר בן 82 שנפצע באורח קשה, לאישה בת 77 שנפצעה באורח בינוני ולנהג הרכב – צעיר כבן 25 – שנפצע באורח קל״.

דני שמואלי ואבי ג׳יאן חובשים מצוות האמבולנס של איחוד הצלה: “לאחר הסיוע הראשוני בזירה פינינו את האישה להמשך קבלת טיפול רפואי חדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם כשמצבה מוגדר בינוני”.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקשה, במעורבות רכב פרטי ואוטובוס. לפי המשטרה, כתוצאה מהתאונה, ישנם 3 נפגעים ביניהם נוסע במצב קשה – על פי גורמי רפואה –  והיתר בינוני וקל.

בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו, כאמור, בחקירת נסיבות התאונה.

התפללו: רבי ישועה בן מרים לרפואה שלמה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות