אריה עמית על הפציעה של בן גביר: ‘אלוהים, למה לעשות חצי עבודה?’

ניצב בדימוס אריה עמית צייץ לאחר תאונת הדרכים שעבר השר לביטחון לאומיף "אלוהים יא חביבי, למה לעשות חצי עבודה?" - ועורר סערה • השר עמיחי אליהו: "קשה לעכל שתועבה כמותם היא חלק מהעם שלנו"
אריה ריבקינד
כ' ניסן התשפ"ד / 27.04.2024 23:34

ניצב בדימוס אריה עמית עורר אתמול (שישי) סערה, לאחר שצייץ ציוץ מחריד ברשת הטוויטר – בעקבות  תאונת הדרכים שעבר השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר.

“אלוהים יא חביבי, למה לעשות חצי עבודה?”, צייץ עמית.

השר עמיחי אליהו הגיב: “‏אלו האנשים שחיבקו את ערפאת; שדאגו לתנאים ולזכויות אזרח למחבלים ביטחוניים ושמחו כשסינוואר קיבל טיפול רפואי בבית חולים. קשה לעכל שתועבה כמותם היא חלק מהעם שלנו. יש דין ויש דיין. שבוע טוב. אני בדרכי לאחל רפואה שלמה לשר בן גביר בשם הציבור השפוי והנאור במדינת ישראל”.

חברת הכנסת טלי גוטליב הגיבה: “השר איתמר בן גביר שיכול ללמד הרבה מאיתנו היצמדות לערכי ימין ולהתחייבות לבוחרים, נפצע לצערי בתאונה. במקום לאחל לו בריאות איתנה עוסקים בעבר התעבורתי שלו ויש אנשים רשעים וערלי לב במיוחד כמו איש המשטרה לשעבר אריה עמית שהתבאס על אלוקים שעשה רק חצי עבודה. אין לתאר. איתמר חברי ה׳ ישמורך מכל רע. אתה אכן נתון בסיכון ובאיומים כל הזמן.

“גם רכבי בעלי תפקיד שלא מאוימים כמוך נוסעים באדום תוך שמירה על זהירות. ברוך ה׳ שגמלך כל טוב. אתה כאן להמשיך לייצג את בוחריך למגינת לב התקשורת השמאלנית שמעבירה אותך תחת מכבש דמוניזציה. זה אומר שאתה עושה את עבודתך ושאתה ימני!”

אל”מ במיל’ בני ינאי צייץ: “אריה עמית הוא ניצב בדימוס של משטרת ישראל. הציוץ הזה מעיד על הבעיה הקשה בה אנו מצויים, חסרי ערכים בסיסיים בעמדות מפתח , למי שעדיין לא הבין ניצב במשטרה מאחל מוות לשר המשטרה, תת הרמה הזאת קיימת אצל קצינים רבים בצבא ובמשטרה לצערי מכיר לא מעט מהם- חרפה”. 

איש הימין יגאל מלכה הגיב: “אריה עמית בסך הכל אמר את מה שרבים בערוצי התרעלה ובכנופיות קפלן חושבים. אם אני או כל אחד אחר ממחנה הימין היה מתבטא כך, היינו יושבים עכשיו במעצר והפרצוף שלנו היה מרוח על המסך של יונית כשדאגה כנה נסוכה על פניה”.

רכבו של השר התהפך בערב שבת בצומת ההסתדרות ברמלה, כאשר חצה ברמזור אדום בדרכו חזרה מזירת פיגוע הדקירה בעיר, בו נפצעה צעירה בת 18 באורח קשה.

המרכז הרפואי הדסה מסר הערב: “השר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר, מתאושש מפגיעת תאונת הדרכים שעבר אתמול ומטופל על ידי הצוות בהדסה עין כרם. השר סובל משברים בצלעות וממכות יבשות ומצבו מוגדר קל. הוא יושאר באשפוז גם הלילה.

בתו של השר אשר נפגעה אף היא באורח קל בתאונה, נבדקה בהדסה אמש ושוחררה לביתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות