אמרתי לילדים להגיד פרקי תהילים: כשאביב אלוש נתקע במקום בודד

השחקן אביב אלוש לקח את הילדים שלו ליום כיף בחול המועד פסח, אך מצא את עצמו בסיטואציה מלחיצה כשהוא תקוע במקום בודד, עם שלושה בקבוקי מים ו-41 מעלות בחוץ •
"ביקשתי מהילדים להתפלל ולהגיד פרקי תהילים כדי שנצא מפה" • ואז מה קרה?
אבי כץ
כ' ניסן התשפ"ד / 28.04.2024 00:18

כמו רבים מעם ישראל שניצלו את ימי חג הפסח כדי לטייל ברחבי הארץ, גם השחקן אביב אלוש, לקח את ילדיו ליום כיף – אבל אז מצא את עצמו נתקע עם הרכב במקום בודד, כשבחוץ 41 מעלות.

“סיפור לשבת – שיעור משפחתי”, פתח את הפוסט שפרסם בערב שבת בחשבון האינסטגרם שלו.

“היינו אמורים לנסוע לירדן לכמה ימים אחרי החג ובסוף נשארנו בבית. הילדים קצת השתגעו ואתמול למרות החום אמרנו נצא לאיזה פינה שקטה בים כי חייב מים בחום הזה ולקראת הערב נעשה מנגל באיזה יער.

מראש הכנתי את הילדים שהחופים מפוצצים וכל העולם בחוץ, וזה אומר שיכול להיות שלא נצליח למצוא פינה שקטה וניסע ישר ליער. פה אחד הם אמרו לי: אבא, אין מצב, הולכים לים!

כמו אבא טוב, עשיתי מה שיכולתי וכבר בחופים הראשונים והדי מבודדים כמות הרכבים הפלילה את כמות האנשים ועשינו פרסה, ניסיתי בכל מיני דרכים ושבילים צדדיים להגיע אל החוף אבל ללא הצלחה. הילדים לא ויתרו והכי הכי לא רצינו לאכזב את ניר דוד הקטן שכבר ישן שעה וחצי ברכב כשהמצופים עליו.

“יאללה לא מוותרים. אני מנסה בעוד דרכים ובכל מיני שבילי עפר עד שהגעתי לאזור דיונות וראיתי בווייז שיש שביל שמוביל אל החוף. כבר היינו די קרובים עד שהגענו לאזור של חול ממש רציני וקצת חששתי להמשיך אבל לא כל כך הייתה לי ברירה כי אין איפה להסתובב, אז המשכתי קצת ישר ויאללה התחפרנו. ניסיתי עם היד לחפור מתחת לגלגלים חום אימים בחוץ, מצליח להסתובב אבל מתחפר עוד יותר עמוק, ותוך כדי אני לגמרי מבין שאני בשיעור כאן, כולנו בשיעור ואני מבקש מהילדים פשוט להתפלל ולהגיד פרקי תהילים כדי שנצא מפה. היו עוד כמה ניסיונות עם הרכב אבל משום מה, לא זז.

“בראש כבר עולה התרחיש הכי גרוע – אנחנו תקועים במקום שכלב לא עובר בו עם 3 בקבוקי מים קרים וסודה ויכול להיות שייקח כמה שעות עד שיחלצו אותנו”, סיפר, “אבל ישר חיזקתי את עצמי באמונה ואמרתי אין מצב, השם מעביר אותנו פה שיעור והשיעור הזה הוא מתנה בשבילנו. אבא תודה.

“נכנסתי חזרה לאוטו מזיע ומלא בחול ושחררתי את עצמי מהניסיונות והתקשרנו ל’ידידים’. תוך שניה ענה לי איש מקסים, שלחתי לו תמונות ולוקיישן והוא הוציא קריאה ליחידת ג’יפים שלהם באזור. ידידים זה ארגון חסד אדיר!!

“שאלתי את הילדים ונופר מה לדעתם השיעור שהבורא מעביר אותנו ולמה נתקענו? וכל אחד הביא את הטיעון שלו וזה כשלעצמו היה מדהים ופיתח שיחה מרתקת. שמנו מוסיקה ואני הקראתי להם את הקטע היומי של הזוהר ב’תן חלקנו’ שמסביר שהבורא בכבודו ובעצמו הוציא אותנו ממצרים. וזה היה כל כך מדויק לסיטואציה שהיינו בה שזה היה ברור שרק הוא יוציא אותנו.

“תוך כדי מתקשר איש מתוק ומעדכן שהוא בדרך ואומר לי תנסה קודם להוריד אויר בגלגלים. הורדתי אויר ותוך שניות יצאנו מהשטח. אויר זה אגו (חמץ) ולפעמים כדי לצאת מהמיצר והקושי פשוט צריך לשחרר מהשליטה ולהוריד את האויר. כשאין גאווה הבורא בא בכבודו ובעצמו לעזרה”.

“שבת שלום”, כתב השחקן והוסיף: “ואהבת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות