נער נעצר בגלל רעש ליד ‘איצקוביץ’: חבריו הבעירו עשרות פחים – ונעצרו

מעצר של צעיר מהנוער המתמודד בבני ברק הבעיר את העיר: חבריו הציתו עשרות פחי אשפה ופזרו אותם ברחובות • צוותי הכיבוי כיבו את האש • השיטור עירוני ערכו סריקות לאיתור המציתים - ועצרו 5 נערים • ראש העיר: "מהיום בבני ברק תהיה אפס סובלנות"
חיים טוויל
כ' ניסן התשפ"ד / 28.04.2024 12:42

לפנות בוקר (ראשון) עצר השיטור העירוני בבני ברק צעיר בגין מפגעי רעש סמוך ל’איצקוביץ’ ברחוב הרב שך.

חבריו של הצעיר, שהיו לצידו, החלו להפר את הסדר במקום והציתו עשרות פחי אשפה ברחובות רש”י, רבי עקיבא, הרב שך וסוקולוב. צוותי הכיבוי כיבו את האש.

בפעילות מהירה של השיטור העירוני נעצרו חמישה בני נוער בחשד להפרת הסדר וגרימת וונדליזם.

לפי עיריית בני ברק, נגד העצורים ננקטים הליכים פליליים וצעדים תקיפים, כאשר בנוסף תוגש גם תביעה עירונית לחיוב אישי נגד החשודים בגין השחתת רכוש.

בשיטור העירוני מבהירים, כי תהיה מדיניות קשה למנוע הישנות מקרים מעין אלה.

“העיר רושתה לאחרונה במצלמות אבטחה וכוחות השיטור מצויים בתגבור מלא ובפריסת כוחות למענה בזמן תגובה מהיר במיוחד בשיתוף פעולה עם מוקד המצלמות, המסייע לאיתור וזיהוי באופן מיידי”, אומרים בשיטור העירוני. “תמו הימים של מעשי וונדליזם במרחב הציבורי ללא תגובה. כל פעילות מתועדת ומזוהה ומטופלת ביד תקיפה בהתאם למדיניות הברורה של ראש העיר בנושא”.

ראש העיר חנוך זייברט הגיב: “מהיום בבני ברק תהיה אפס סובלנות לתקריות מעין אלו. לא נהסס לנקוט יד קשה ותקיפה מול כל גורם שינסה להלך אימים על אנשי החוק או יפגע בבטחון העיר ותושביה. בני ברק מחוייבת למאה גם בבטחון האישי”.

בתוך כך, אגף התברואה הציב הבוקר פחי אשפה חדשים במקום אלו שנשרפו.

צילום: דוברות העירייה
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות