לפיד ביקש לסייר אצל נורדמן? דוברת לשכת שר האוצר: להד”ם

בסוף השבוע פרץ פולמוס: בנצי נורדמן, מקורבו של הגר"ש אוירבעך, תועד לוחץ יד ליאיר לפיד • מקורביו טענו: סירב לבקשת לפיד לבקר במוסדותיו • לשכת לפיד: לא נעשתה פנייה כזו
ד' אייר התשע"ד / 04.05.2014 14:31

דמיונות שווא?  בסוף השבוע פרץ פולמוס על רקע תמונה בה תועד חבר מועצת עיריית חדרה, בנצי נורדמן, מקורבו של הגר”ש אוירבעך, כשהוא לוחץ את ידו של יאיר לפיד, במהלך ביקורו של שר האוצר בעיר, לרגל חנוכת בסיס השיטור העירוני.

התוקפים תהו:  ‘כיצד יתכן שהאיש של הרב שמואל אוירבעך, המתנגד אפילו להתייצבות ב’צו ראשון’, ייפגש עם האיש שכפה את חוק הגיוס?’.  מקורביו של נודרמן דחו את האשמות וטענו כי מלשכת לפיד בדקו אפשרות של סיור במוסדות החינוך שתחת ניהול נורדמן – אך נענו בשלילה, וכי לחיצת היד הייתה אקראית.

בעקבות דברי מקורביו של  נורדמן,  פנה חרדים10 אל נילי רייכמן, דוברת לשכתו של שר האוצר, כדי לבדוק האם אכן שוגרה בקשה כזו. תשובתה: “לא נעשתה פניה שכזו”.

כידוע, הגזירות שהנחית שר האוצר יאיר לפיד על הציבור החרדי הובילו להחרמה גורפת כלפיו. אישי ציבור המארגנים אירועים “חושבים פעמיים”, קודם שהם מזמינים אותו, מתוך ידיעה שהזמנתו תגרור החרמה מצד משתתפים חרדים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוי ידוע שמדובר בפלג של צבועים ושקרנים.
    04/05/2014 16:33
    שבי
  1. נמאס!!! אנחנו לא מטומטמים

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   04/05/2014 23:13

      רק מצער שהם מצליחים לזרות חול בעיני הציבור יראה הציבור וישפוט מי מתעסק כל היום במומים של השני ומי יותר נכשל…