אות חיים: חמאס הפיץ סרטון של קית’ סיגל ועמרי מירן

חמאס פרסם היום סרטון שבו נראים החטופים קית' סיגל, שנחטף מקיבוץ כפר עזה, ועמרי מירן שנחטף מקיבוץ נחל עוז • הסרטון צולם לכאורה לפני יומיים, ביום ה-202 לחטיפתם - ובו נראים השניים אומרים שלא זכו השנה לחגוג את חג הפסח • אביו של עמרי: נרגש ובוכה לזהות את הבן שלי
חיים טוויל
י"ט ניסן התשפ"ד / 27.04.2024 20:18

הטרור הפסיכולוגי: ארגון הטרור חמאס פרסם היום (שבת) סרטון שבו נראים החטופים קית’ סיגל, שנחטף ב-7 באוקטובר מקיבוץ כפר עזה, ועמרי מירן, שנחטף מקיבוץ נחל עוז.

בסרטון אמרו שני החטופים שהוא צולם לכאורה ביום ה-202 לחטיפתם, לפני יומיים. עוד דיברו על כך שלא זכו לחגוג השנה את חג הפסח עם משפחתם.

משפחתם של קית’ ושל עמרי אישרו לפרסם את הסרטון של חמאס.

“משפחתי היקרה – אני מתגעגע לכולכם”, אומר עמרי מירן בתיעוד. “אבא, אחיי, אחותי, לישי אהובתי, רוני ועלמא בנותיי היקרות. השנה לא הצלחנו לחגוג שום חג ביחד, בגלל המלחמה הארורה הזאת, ואני מקווה שלפחות את החג הבא, יום העצמאות, נוכל לחגוג ביחד כולנו. הגיע הזמן להגיע לעסקה שתוציא אותנו מכאן בחיים, שלמים ובריאים”.

גם קית’ סיגל, שפרץ בבכי, פנה בסרטון לקרוביו: “אני רוצה למסור למשפחה שלי שאני מאוד אוהב אתכם. חשוב לי שתדעו שאני בסדר, שאני מקווה מאוד שגם אתם. להתראות, ובתקווה שזה יהיה בקרוב”.

עמרי מירן נחטף מול המצלמה מבית השכנים בנחל עוז. הוא אבא לשתי בנות, רוני בת השנתיים ועלמא בת החצי שנה. קית׳ סיגל ואשתו אביבה (אדריאן) נחטפו מביתם בקיבוץ כפר עזה על ידי מחבלים חמושים של חמאס והובלו לרצועה.

למשפחת סיגל ארבעה ילדים וחמישה נכדים. הם מתגוררים בקיבוץ כבר 42 שנים. שניהם הגיעו לישראל מארצות הברית. קית’ הוא מרפא בעיסוק.

ילדיהם סיפרו שהם שוחחו איתם בבוקר שבת. בנם שמע את המחבלים נכנסים, שמע צרחות, אבל לא יריות.

דני, אביו של עמרי מירן, אמר בריאיון ברשת ב לאחר פרסום הסרטון: “אני נרגש ובוכה לזהות את הבן שלי – אלה דמעות של אושר. ראיתי את הזקן שלו, הבטחנו שנגלח את הזקן ביחד כשהוא יחזור. לא ראיתי את הסרטון רק תמונה שלו, אני מקווה שישלחו לי אותו עוד מעט”.

מוקדם יותר השבוע ארגון הטרור חמאס פרסם סרטון של החטוף הרש גולדברג פולין, בן ה-23 שנחטף מהמסיבה בנובה. הרש תועד ללא יד – שנקטעה מרימון שזרקו המחבלים למיגונית בה הסתתר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות