מהומה, אלימות וניתוק מיקרופון: אושר הסכם הבית היהודי ו’עוצמה’

חברי מרכז הבית היהודי אישרו את ההסכם לריצה עם 'עוצמה יהודית' והסמיכו את היו"ר, הרב רפי פרץ, לנהל מו״מ לריצה עם האיחוד הלאומי • ומי ברשימה?
אריה ריבקינד
י"ז טבת התש"פ / 13.01.2020 22:07

אחרי מהומה ואלימות: מרכז מפלגת הבית היהודי אישר הערב (שני) כי הרשימה לכנסת ה-23 תהיה כפי שהייתה בבחירות לכנסת ה-22.

לאחר דיון סוער – שכלל צעקות ואלימות – אישרו חברי המרכז גם את ההסכם לריצה עם ‘עוצמה יהודית’, והסמיכו את יו”ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, לנהל מו״מ לריצה גם עם האיחוד הלאומי.

רשימת הבית היהודי לכנסת ה-23 כפי שאושרה הערב: יו”ר המפלגה ושר החינוך הרב רפי פרץ, ח”כ מוטי יוגב, עידית סילמן, סגן השר לשעבר הרב אלי בן דהן וסגן ראש המועצה האזורית שומרון דוידי בן ציון.

חברי מרכז התומכים במוטי יוגב, זעמו על כוונת הרב פרץ לשריין את העיתונאית שרה ב”ק במקום גבוה – ולדחוק את יוגב למקום השביעי ברשימה המאוחדת.

בעת נאומו של ח”כ מוטי יוגב ניגשו אנשיו של הרב רפי פרץ לנציגי חברת ההגברה, הורו להפעיל מוסיקה ולנתק את המיקרופון והרמקולים.

יוגב זעם על שהרב פרץ מבקש לנהל בעצמו את המשא ומתן עם מפלגות אחרות, ודרש לקבוע כי הסיעה כולה תצטרך לאשר חיבורים למפלגות נוספות.

גורם בבית היהודי צוטט בערוץ 7: “אחרי ערב כזה נפתלי בנט בוודאי שמח שעזב את המפלגה ולא צריך להתמודד עם חברי המרכז”.

בעוצמה יהודית בירכו על אישור ההסכם: “מפלגת עוצמה יהודית מברכת את חברי מרכז הבית היהודי על כך שהם בחרו באחדות, והצביעו ברוב מוחץ בעד אישור ההסכם עם עוצמה יהודית.

“כעת, אנו קוראים גם לשר בצלאל סמוטריץ’ לחבור לאיחוד על מנת שנוכל להתחיל לעבוד ביחד, כתף אל כתף, ויחד נביא ניצחון לגוש הימין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבית היהודי - סוף
    09/09/2020 08:30
    מצפה לישועה
  1. הבית היהודי סיימה את דרכה , רק ימינה .