דרעי חגג עם הפעילים: נמליץ על ביבי, מנדט הלך לעוצמה ונזרק לפח

אריה דרעי חגג עם הפעילים את ההצלחה של ש"ס: "חכם שלום אמר לי, אחרי שחשב הרבה, הוא אמר לי: 'אני מקווה שבעזרת ה' העשירי יהיה קודש'" • "״אני מקווה שכל הפסילות והחרמות ייעלמו"
שרי רוט
י"ח אלול התשע"ט / 18.09.2019 01:04

יו”ר ש”ס, השר אריה דרעי, הגיע הלילה אל מטה ש”ס בירושלים שם חגגו האלפים את תוצאות המדגמים שניבאו בין שמונה לתשעה מנדטים למפלגה.

דרעי הודיע בנחרצות: “אנחנו נמליץ לנשיא המדינה על בנימין נתניהו כמועמד להרכבת הממשלה”.

דרעי פתח: “באתי כעת מביתו של חכם שלום. לפני כחצי שנה התחלתי את הנאום שלי סיפרתי לכם שבאתי מביתו של גדול הדור מרן ראש הישיבה, אז אמרתי לכם שהוא אמר שהמדגמים נותנים נותנים 7 הוא אמר יהיה 8. עכשיו הוא אמר לי, אחרי שחשב הרבה, הוא אמר לי: ‘אני מקווה שבעזרת ה’ העשירי יהיה קודש’.

“כולם הספידו אותנו, אמרו שסיימנו את תפקידנו והנה ברוך ה’ התוצאה. אנחנו שמחים למרות שיש לנו חוסר ידיעה גדול. באנו להודות לקב״ה אנחנו לא כפויי טובה״.

“שאלו אותי בדרך לכאן למה ש”ס היחידה שעושה חגיגה, וכולם עושים חשבון נפש. אני אגיד לך: רק ש”סניק יודע את התשובה, רק מי שהרגיש שמחקו אותנו במשך 6 שנים. ש”ס סיימה את תפקידה אמרו לנו. לפני חצי שנה הקב”ה עשה איתנו חסד ומסקרים שלא עברנו את אחוז החסימה קיבלנו 8 מנדטים.

“והיום עם 3% יותר בהצבעה, עלינו בעשרות אלפי קולות חדשים. ולמרות שכנראה שמנדט שלם שלנו  הלך לעוצמה יהודית ונזרק לפח. והיום ראש הממשלה לא השאיר אבן על אבן שלא הפך”.

בזמן נאומו של דרעי צעקו החוגגים: ״ביבי צריך אריה חזק״ – ואז השמיע דרעי את משפט המחץ: “עכשיו אריה צריך ביבי חזק”.

הוא הוסיף:  “הייתה מערכת בחירות עם הסתה נוראה שגרמה לקרע בעם, אנחנו השתדלנו לתת מסרים של אהבה ורוחניות. אני אומר לכולם אנחנו בערב ראש השנה, אנחנו נשב במדינה הזאת יחד ואנחנו חייבים לשבת כולם בייחד ונתחיל לדבר כמו יהודים”.

דרעי אמר בסוף נאומו:  ״אני מקווה שכל הפסילות והחרמות ייעלמו ונוכל להקים ממשלה במהרה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דרעי וביבי
    18/09/2019 20:22
    בן גביר
  1. ביבי כתוב בתריג מצוות?? מר דרעי היקר. מי נגלה אליך בחלום?? מה עם האחדות? אהבת ישראל באלול??. הספרדים היקרים אומרים כבר שבועיים סליחות
    שעתך היפה תהייה לקרוא לממשלת אחדות עם או בלי ביבי…שנה טובה