ליברמן: מציע לכל הפוליטיקאים לקחת פסק זמן ולשתוק

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו קרא לחברי הקואליציה והאופוזיציה שלא להתבטא בפומבי על  העסקה לשחרור החטופים: "כל ההצהרות ופסטיבל הדיבורים לא משרתים אף אחד, חוץ מאת מפלצות האדם מחמאס, שעוקבים באדיקות אחר כל אמירה והצהרה"
אריה ריבקינד
כ' ניסן התשפ"ד / 28.04.2024 18:34

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, קרא היום (ראשון) לחברי הקואליציה והאופוזיציה שלא להתבטא בפומבי על  העסקה לשחרור החטופים.

“אני מציע לכל הפוליטיקאים להבין את גודל השעה, לקחת פסק זמן ולשתוק. כל ההצהרות ופסטיבל הדיבורים לא משרתים אף אחד, חוץ מאת מפלצות האדם מחמאס, שעוקבים באדיקות אחר כל אמירה והצהרה. כפי שחזרתי ואמרתי – לא מנהלים משא ומתן בתקשורת”, כתב ליברמן ברשת הטוויטר.

מוקדם יותר היום התייחס השר בני גנץ, להתנגדות למתווה המצרי לעסקה לשחרור חטופים בתוך הממשלה: “הכניסה לרפיח חשובה במאבק הארוך נגד חמאס. השבת חטופינו, שהופקרו על ידי ממשלת ה-7.10, דחופה ובעלת חשיבות עליונה הרבה יותר”.

לדבריו, “אם יושג מתווה אחראי להשבת החטופים בגיבוי כל מערכת הביטחון, שאינו כרוך בסיום המלחמה, והשרים שהובילו את הממשלה ב-7.10 ימנעו אותו – לא תהיה לממשלה זכות להמשיך להתקיים ולהוביל את המערכה”.

יו”ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ’, תקף את המתווה המצרי לעסקה. הוא פנה לנתניהו במסר מצולם ואמר: “אדוני ראש הממשלה, עסקאות תיווך מצריות שסיימו ‘סבבים’ קודמים כשחמאס חי ובועט ואיפשרו לו להתעצם שוב ושוב ולטבוח באזרחי ישראל כמו שלא קרה מאז השואה, זה בדיוק מה שהובלת בשני העשורים האחרונים, וזה בדיוק, אבל בדיוק מה שהבטחנו כולנו לא לעשות שוב הפעם.

“הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה”ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל – מהווה סכנה קיומית מיידית למדינת ישראל”.

הוא איים על שלמות הממשלה. “אם תחליט להניף דגל לבן ולבטל את הפקודה לכיבוש רפיח באופן מיידי לצורך השלמת משימת השמדת החמאס, ולהחזרת הביטחון לתושבי הדרום ולאזרחי ישראל, והשבת כל אחינו ואחיותנו החטופים לביתם – לממשלה בראשותך לא תהיה זכות קיום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות