ליצמן: “לא נשב עם לפיד” • גפני: החרדים הביאו הישג חסר תקדים

יעקב ליצמן במטה המפלגה בפתח תקווה: ''זכינו להישג אדיר ולעליה בקולות. הבחירות היו רוויות הסתה ושיסוי נגד החרדים. יהדות התורה תמשיך לדבוק בעמדותיה" • גפני: "הולכים רק עם נתניהו והוא גם יקים בעזרת ה' את הממשלה הבאה. החרדים הביאו הישג חסר תקדים. אנחנו על הגלגל"
יוני גרין
י"ח אלול התשע"ט / 18.09.2019 01:25

יו”ר מפלגת יהדות התורה, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, נאם הלילה במטה המפלגה בפתח תקווה, לאחר פרסום תוצאות מדגמי הטלוויזיה שניבאו שמונה מנדטים ליהדות התורה בכנסת ה-22.

”זכינו להישג אדיר ולעליה בקולות אבל אלו רק תוצאות מדגמים ונמתין לתוצאות האמת. הוכחנו ציות לגדולי ישראל, עשינו קידוש השם אדיר ולא נוותר על עקרונותינו. ההישג שלנו הודות למועצת גדולי התורה, לאחדות הגדולה”.

ליצמן שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והבטיח למליץ עליו לנשיא המדינה.

הוא הדגיש: ”אנו לא נגד ממשלת אחדות, אך זה לא יוכל לכלול את לפיד. לצערנו, הבחירות הללו היו רוויות הסתה ושיסוי נגד החרדים והדת, אנו מקווים ומייחלים שהשיח הנורא הזה ייפסק לאלתר.

”ראיתי את הפעילים במשך היום ואת ההתלהבות ושמחים בתוצאות ונחכה לתוצאה הסופית שיכולה להשתנות כפי שהיה בפעם הקודמת. יהדות התורה תמשיך לדבוק בעמדותיה ותפעל למען הציבור בישראל וצביונה היהודי של המדינה באחדות ובכבוד”.

חבר הכנסת משה גפני, שב ומבטיח הלילה (רביעי) להמליץ לנשיא המדינה להטיל על בנימין נתניהו את מלאכת הרכבת הממשלה.

”לא היינו צריכים לחכות למדגם כדי לדעת שאנחנו נמצאים בין 8 ל-9 מנדטים, ראינו את זה בכל הארץ”, אמר גפני במטה יהדות התורה.

”עשינו קידוש השם שאין כדוגמתו, השבנו מלחמה נגד המסיתים ובתוצאות האמת שמגיעים אלינו, בכל מקום ומקום יש עליה של קולות ליהדות התורה.

”אנחנו לא מזגזגים כמו שיש אחד שנוהג לעשות כך, יום אחד הוא עם נתניהו ויום אחד עם גנץ, אמרנו ואני אומר את זה כעת שוב, אנחנו הולכים עם נתניהו והוא גם יקים בעזרת השם את הממשלה הבאה.

”גם יהדות התורה וגם ש”ס הביאו הישג חסר תקדים – אנחנו על הגלגל. ההצלחה שלנו היא בגלל האחדות הנפלאה שיש בינינו במפלגה. תודה לכל הפעילים ולכל המתנדבים – קידשתם שם שמיים, היהדות החרדית ניצחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות