סער בקמפיין: “בחירה בנתניהו היא בחירה ביו”ר האופוזיציה הבא”

גדעון סער המתמודד לראשות הליכוד השיק את קמפיין הבחירות ותקף את רה"מ נתניהו • "לא שכחתי גם כשהוא פגע בי גם כשהוא רדף אותי גם כשגמל לי רעה תחת טובה" • סער הבטיח כי יוביל רפורמה במערכת המשפט
קובי פינדרוס
י"ט כסלו התש"פ / 16.12.2019 23:09

ממשיך בהתמודדות: כאלף בני אדם הגיעו הערב (שני) לאירוע פתיחת קמפיין הפריימריז לראשות הליכוד של ח”כ גדעון סער באור יהודה.

בין המשתתפים גם חברי הכנסת חיים כץ, יואב קיש, שרן השכל, מיכל שיר ואתי עטיה וחברי הכנסת לשעבר נורית קורן, יהודה גליק ויחיאל חזן.

את נאומו פתח סער בדברי שבח לנוכחים שהגיעו לתמוך בו, וגם לנתניהו, יריבו הפוליטי: “לכאן הגיעו הערב בגלל אמונה גדולה ומי שמאמין לא מפחד. הליכוד הוא ביתי; הוא ביתנו המשותף, את חבריו אני מייצג זו הכנסת השישית”. סער גם ציין בדברי הפתיחה שלו את פועלו במפלגה, בימים שבהם הליכוד איבדה את השלטון לידיה של קדימה.

“אין אדם אחר בפוליטיקה שעשיתי עבורו יותר מאשר נתניהו ואני לא מתחרט על כך – ולעולם לא אתחרט על כך. כי נתניהו הוא אחד מגדולי מנהיגי הליכוד ומדינת ישראל, ומראשי הממשלה החשובים ביותר שהיו לנו”.

סער תקף את רה”מ כשאמר: “לא שכחתי גם כשהוא פגע בי גם כשהוא רדף אותי גם כשגמל לי רעה תחת טובה. כי תמיד השתדלתי להתמקד בטובת התנועה ובטובת המדינה. וזה בדיוק מה שאנחנו עושים היום בקמפיין הזה: דואגים לטובת הליכוד ולטובת המדינה.

“נתניהו הביא אותנו ארבע פעמים לשלטון, אבל לא תהיה פעם חמישית. הרוב הימני מצטמק ולא בגלל שעמדתנו לא מקובלת. בחירה בי משמעותה הקמת הממשלה הבאה בראשות הליכוד ובחירה בנתניהו היא בחירה ביו”ר האופוזיציה הבא”.

המועמד התייחס גם לתכניותיו לעתיד: “עלינו להוביל רפורמות בבתי המשפט ולחוקק את פסקת התגברות. לפצל את תפקידו של היועמ”ש, לחזק את הזכויות של האדם והחלש ולקיים פיקוח אמיתי על הפרקליטות. יש לקיים שימוע פומבי לכהונת שופט לעליון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות