זה מה שמציע נתניהו למשה פייגלין תמורת פרישה ו’סגירה’ של זהות

הלחצים מופעלים על פייגלין כדי לא לסכן את גוש הימין • פייגלין השיב: "במקום להילחם בי, בואו תעזרו לי לעבור את אחוז החסימה"
אריה ריבקינד
ו' אב התשע"ט / 06.08.2019 21:39

ראש הממשלה בנימין נתניהו מפעיל לחצים על יו”ר מפלגת ‘זהות’, משה פייגלין, להסיר את מועמדותו לכנסת ו’לסגור’ את המפלגה, כדי לא לסכן את גוש הימין. כך דווח הערב (שלישי) בערוץ 13.

על פי הדיווח, הוצע לפייגלין כיסוי חובות של מפלגת זהות בסך למעלה משלושה מיליון שקלים, ופגישה עם נתניהו שבה ידונו בתפקידים עתידיים.

פייגלין השיב: “במקום להילחם בי, בואו תעזרו לי לעבור את אחוז החסימה”.

גם מקורבים לנתניהו מייעצים לו לסייע לפייגלין לעבור את אחוז החסימה. לדבריהם, מצביעים ליברלים שמצביעים למפלגתו של פייגלין לא יצביעו לליכוד.

פייגלין גם מציע למקורבים להקים מטה המיועד לציבור הרוסי במפלגתו.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כולם אומרים את זה.
    07/08/2019 00:25
    אביחי
  1. פייגלין הוא הח”כ האמין ביותר. פיו וליבו שווים. חוץ מזה שהוא היחיד שמגיע עם תכנית כתובה ומפורטת על מה שהוא יקדם בזמן שישמש בכנסת.

    • מרק   08/08/2019 20:51

      מצד שני, מקווה שיתיצב על 5 מנדטים עד הבחירות.. ולא, שיפרוש או למצביעים למפלגת ימין אחרת!

  2. ישראלים יקרים!
    07/08/2019 01:25
    מצביע זהות
  3. תשאלו את עצמכם דבר אחד פשוט:
    למה כולם חולמים על אזרחות זרה??? כיוון שבמדינת ישראל יש רגולוציית-יתר לכל דבר, לכן לכל עניין, אם אתה לא מצליח למצוא מאכער מתאים ולשלם לו, אתה פשוט תמשיך לראות איך נעשה אי-צדק מול עינייך, טפסים, עיכובים, המתנות מורטות עצבים, ומה לא. בקיצור: זאת הסיבה שכל דבר בארץ *הולך קשה*. יהודים עוברים מישראל לגור בגרמניה ושאר מדינות העולם, מישהו דמיין דבר כזה? תנו לזהות כוח ויהיה כאן יותר טוב מפורטוגל, אוסטרליה ושווייץ!!!