זה מה שאיילת שקד חושבת על מה שליברמן ויאיר לפיד עושים לחרדים

יו"ר הימין המאוחד: "גם ליברמן וגם לפיד מובילים מסע שיסוי נגד החברה החרדית. זה דבר בזוי בעיני. אני מעריכה את החברה החרדית"
חרדים 10
ו' אב התשע"ט / 06.08.2019 23:31

יו”ר איחוד מפלגות הימין איילת שקד התייחסה היום (שלישי), בתכניתו של אודי סגל בערוץ 13, למסע ההסתה נגד הציבור החרדי ולהמלצות המשטרה להעמיד לדין את סגן שר הבריאות יעקב ליצמן.

“התעסקתי רבות בתיק של מלכה לייפר כשרת משפטים ופעלתי על מנת שהיא תוסגר לאוסטרליה”, סיפרה שקד. “עשיתי מה שיכולתי כדי לקדם את ההסגרה שלה, אבל ההליך בביהמ”ש עוד לא הסתיים. עלי לא הפעילו לחצים”.

היא הוסיפה: “אני מאחלת לליצמן שהעניין הזה יסגר, ואני מאוד מקווה שלא יצא מזה שום דבר. דרך אגב, אני לא מבינה איך פרסמו את ההמלצות, אני לא חושבת שהחקירה הזו נפתחה לפני חקיקת חוק ההמלצות”.

שקד יצאה בחריפות נגד המתקפות של ליברמן ולפיד על המפלגות החרדיות: “יש מסע שיסוי נגד חרדים, גם ליברמן וגם לפיד מובילים מסע שיסוי נגד החברה החרדית. זה דבר בזוי בעיני.

“אני מאוד קרובה דרך אגב לפוליטיקאים החרדים. כאישה שאינה דתיה, שעומדת בראש גוש שיש בו גם מפלגות דתיות ונמצאת בקשר טוב עם החרדים אני חושבת שאנחנו צריכים לדבר על אחדות. כוחנו, הייתי אומרת, באחדותנו ולא באחידותנו.

“אנחנו לא צריכים להיות אותו דבר ולא צריכים לחשוב אותו דבר, אבל לא צריך לנצל את מערכת הבחירות הזאת כדי לשסות מגזרים אחד בשני. יש פוליטיקאים שעושים את זה כדי לקושש קולות, אני סולדת מזה. אני מעריכה את החברה החרדית, אני חושבת שצריך לעשות מאמץ שהם ישתלבו בתוך החברה הישראלית ולא לצאת נגדם”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    hypocrite
    07/08/2019 03:41
    שאול
  1. ראשי מפלגת הימין החדש נפתלי בנט ואיילת שקד מוכנים לתחבורה ציבורית בשבת ביישובים שירצו בכך – אף שתדמיתם, כיוצאי הבית היהודי, היא של מתנגדים מוחלטים לסוגיה.

    שלומית רביד 19.3.19

  2. לובשת שרוולים ארוכים וסבורה שאנו טיפשים. שבת היא לא שומרת.
    07/08/2019 03:45
    זלמן
  3. ראשי מפלגת הימין החדש נפתלי בנט ואיילת שקד מוכנים לתחבורה ציבורית בשבת ביישובים שירצו בכך – אף שתדמיתם, כיוצאי הבית היהודי, היא של מתנגדים מוחלטים לסוגיה.

    שלומית רביד 19.3.19