שס, ג’ וכחלון מתואמים: נמנע ממשה פייגלין את תיק האוצר

מדובר בתיאום מוחלט: ש"ס, יהדות התורה וכולנו של משה כחלון מתכננות לומר לנתניהו אחרי הבחירות: זה או אנחנו - או פייגלין • נתניהו מוכן לנהל מו"מ עם פייגלין • לפני כשבועיים אמר גפני על פייגלין: “ההוא מהסמים אמר שאם יהיה שר אוצר, לא ייתן כסף לישיבות, מה, הוא כבר מסומם?”
חרדים 10
ג' ניסן התשע"ט / 08.04.2019 20:50

מפלגת כולנו בראשות משה כחלון תיאמה עמדות עם המפלגות החרדיות – ש”ס ויהדות התורה – במטרה למנוע ממשה זלמן פייגלין לקבל את תיק האוצר בממשלה הבאה. כך דווח זאב קם בחדשות ‘כאן 11’.

יו”ר מפלגת ‘זהות’ הציג לאורך כל מערכת הבחירות את דרישתו לקבל את משרד האוצר.

לפי הדיווח, “אם עד עכשיו ראינו חזית אחידה במתקפה על משה פייגלין, עכשיו כבר מדובר בתיאום מוחלט. ש”ס, יהדות התורה וכולנו של כחלון מתכננות לומר לנתניהו אחרי הבחירות – זה או אנחנו או פייגלין”.

בעקבות הדיווח הבהיר יו”ר כולנו כי הוא אינו פוסל ישיבה בממשלה עם משה פייגלין. עם זאת, הוא ציין כי לא ישב בממשלה בה פייגלין יכהן כשר האוצר.

עוד דווח, כי במקביל  גורמים בסביבת ראש הממשלה מעבירים בימים האחרונים מסר ברור לאנשי פייגלין: נתניהו מנסה להבטיח את הרוב של גוש הימין, ומוכן לנהל מו”מ עם פייגלין בתנאי שיתחייב להמליץ על נתניהו.

לפי הדיווח, יו”ר זהות דוחה את כולם על הסף.

לפני שבועיים, בפתיחת המטה המרכזי של ‘דגל’ בירושלים, התייחס ח”כ משה גפני למשה פייגלין – ואמר: “שמעתי הערב שההוא מהסמים אמר שאם יהיה שר אוצר הוא לא ייתן כסף לישיבות, מה, הוא כבר מסומם?”

בשיחה עם אראל סג”ל ב־103fm התייחס פייגלין באותו יום לאפשרות שמפלגתו תפתיע בבחירות הקרובות ותזכה בכוח פוליטי גדול: “משרד האוצר יהיה בידינו – לא ניסנקורן ולא חיים כץ יהיו שרי האוצר. ניסנקורן לא יהיה שר האוצר בחיים, משרד האוצר יהיה בידינו בעזרת השם, בין אם זה יהיה עם הליכוד או בלעדיו”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות