משה אבוטבול: “פורש, מבקש סליחה מכל מי שחלילה פגעתי בו”

ראש עיריית בית שמש המובס התקשר למנצחת עליזה בלוך ובירך • שיגר מכתב לתושבים: "ממליץ לה לקחת גם את נציגי הציבור החרדי לקואליציה" • "אין לי בלבי על איש כלום" • מצהיר: "אני שוקל לפרוש בתקופה הקרובה מהעשייה העירונית, אקדם דברים שתמיד אהבתי בתחום החינוך והחברה"
אריה ריבקינד
כ"ג חשון התשע"ט / 01.11.2018 12:59

ראש עיריית בית שמש המובס, משה אבוטבול, התקשר היום (חמישי) לעליזה בלוך שזכתה במירוץ לראשות העיר. הוא בירך אותה על ניצחונה – והשניים סיכמו להיפגש בתחילת השבוע הבא.

במכתב מיוחד ששיגר בצהרים לתושבים כתב אבוטבול: “הגיע העת, לאחר חצי יובל שנים בעיריית בית שמש לברך, להיפרד ולהגיד תודה.

“ראשית ברכת הצלחה ומזל טוב לגב’ דר’ עליזה בלוך תחי’, לרגל בחירתה לראשות העיר בית שמש, התקשרתי ובירכתי אותה בחום לב ובהמון הצלחה בתפקידה. המשימות הן רבות והאתגר הוא עצום. בעזרת ה’ קבענו שבימים הקרובים נערוך חפיפה מסודרת להעברת השרביט להמשך דרכה המוצלחת”.

אבוטבול ציין, כי “אמליץ בפניה לנהוג כמוני ולקחת גם את נציגי הציבור החרדי לצידה בקואליציה רחבה להצלחת העיר בית שמש – זה יוסיף לאחדות ולעשיה הברוכה לעיר. נאחל לה הצלחה וברכה בתפקידה החדש, אמן”.

ראש העיר, שהובס בפער של 533 קולות, הודה “למרנן ורבנן גדולי ישראל מכל החוגים, שנתנו בי את אמונם לשנים רבות מתוך אחדות וחיבה, וליוו אותי בעצותיהם הטובות לקידומה ופיתוחה של עירנו בית שמש. אני חב להם תודה עמוקה וברכתם תלווה את עירנו אמן.

“כמו כן תודתינו נתונה לרבני העיר, רבני השכונות, ראשי הכוללים והישיבות, שתמכו בי בחן ובאהבה רבה. הערכה מיוחדת לתנועה הקדושה, תנועת ש”ס בה צמחתי כל השנים, תודה למרן ראש הישיבה הגר”ש הכהן שליט”א נשיא מועצת חכמי התורה, וליו”ר התנועה היקר שר הפנים הרב אריה דרעי הי”ו.

“תודתינו נתונה לחברי היקרים, חברי מועצת העיר, סגני ומ”מ והממונים על התחומים הרבים, שיחד פעלנו להצלחת העיר פיתוחה ושיגשוגה, ואת התוצאות רואים בעירנו הגדולה בית שמש שהפכה לעיר ואם בישראל, יחד איתכם ובזכותכם הגענו הלום”.

הוא הביע תודה מיוחדת לרשימת יהדות התורה: “אזכור אתכם תמיד, היינו חברים ואת ההתרגשות שלי בהגשת הרשימות שפיניתם את המקום הראשון למעני לא אשכח לעד. אני כחבר ממליץ לכם להצטרף לקואליציה הבאה ולהמשיך לפעול לתושבים”.

אחרי תודות לשרים וחברי הכנסת שתמכו בו, הפעילים במערכות הבחירות, ועובדי העירייה – הוא פונה אל תושבי העיר: “אני כותב ודומע ומלא רגש בכתיבה זו. אני אוהב את כולכם, גם את מי שתמך בי וגם את אלה שלא, כי כולכם אנשים טובים ויקרים מאוד, ובלעדיכם העיר לא היתה מתקדמת”.

משה אבוטבול

צילום: Yaakov Lederman/Flash90

לדבריו, “אין לי בלבי על איש כלום, כי תמיד חונכתי מאבי ז”ל ש’לא מגיע לך כלום ולא חייבים לך דבר’. לכן מוצא אני דווקא בשעות אלו לבקש מכם סליחה מכל מי שחלילה פגעתי בו הן באמירה או בחוסר התאמצות לבקשתו, קוצר הזמן לא הותיר לי לעשות הכל, וה’ יעזור הלאה, ואם פעלתי בדרך מסוימת שציערה משהו על כך אבקש את סליחתכם, אנא תקבלו זאת בהבנה ובאהבה”.

את מכתבו מסיים אבוטבול בתודה למשפחתו – “אימי תחי’ ורעיתי היקרה אסתר תחי’, בני בנותי חתני וכלותי ש”נגזלתי’ מהם במשך השנים ונשאבתי עמוק לתוך העבודה הציבורית המתישה והמייגעת, אני שב אליכם לבית באהבה רבה, קבלו אותי בבקשה”.

אבוטבול מצהיר, כי “לאחר שנים רבות”הוא “שוקל לפרוש בתקופה הקרובה מהעשייה העירונית, ובעזרת ה’ אקדם דברים שתמיד אהבתי בתחום החינוך והחברה בהם עסקתי בעבר.

“ושוב תודה לכולם ומתנצל אם שכחתי להודות למישהו מחמת ההתרגשות הגדולה. אעמוד תמיד לצדכם, רעים אהובים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות