עזיבה דרמטית: צבי יחזקאלי עזב את חדשות 13 לטובת i24News

הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13 עוזב את הערוץ בו שידר בשני העשורים האחרונים - לטובת מיזם החדשות החדש • יחזקאלי: "הטבח הנורא הביא אותי להתבונן מחדש על חיי האישיים והמקצועיים ולעשות שינוי"
אבי כץ
כ"ב ניסן התשפ"ד / 30.04.2024 14:39

צבי יחזקאלי, הפרשן לענייני ערבים, עוזב את חדשות 13 ומצטרף לערוץ החדשות בעברית של i24NEWS ולצד פרשנויות גם יגיש תוכנית מרכזית.

יחזקאלי, אשר משנת 2002 משמש ראש הדסק לענייני ערבים בחדשות 10 ובהמשך בחדשות 13, הוא מבכירי העיתונאים בישראל, המתמחה בסיקור פלסטינים, העולם הערבי, וניתוח תהליכים בחברה המוסלמית בישראל ובעולם.

לאורך השנים פרסם אינספור כתבות, תחקירים, ראיונות, טורי דעה ופרשנות, וכן סדרות דוקומנטריות שזכו לתהודה רבה, גם בעולם, בהן “אללה אסלאם”, “השתולה”, “איום דאעש”, “היג’רה” ו”בזהות בדויה”.

לפני הצטרפותו לחדשות 13, עבד באגף האבטחה בשירות הביטחון הכללי, שימש כתב לענייני שטחים בגלי צה”ל וכתב מגזין במהדורת יום שישי של ערוץ 1 – “יומן”.

בחדשות 13 נפרדו מיחזקאלי: “צבי יחזקאלי, הצטרף ל’חדשות 10′ בשנת 2002 כראש הדסק לענייני ערבים ומאז מהווה גורם מרכזי בשידורי חברת החדשות. יחזקאלי הוביל את סיקור העולם הערבי בחברת החדשות וייצר סרטים דוקומנטריים וסדרות. אנו מודים לו על 22 שנים של עשייה טלוויזיונית ועיתונאית”.

אור צלקובניק, מנכ״ל חדשות 13: “אני רוצה להודות לצבי על כל אשר עשה עבור צופי חדשות 13. הסיקור שלו את העולם הערבי, הפרויקטים שהוביל ונוכחותו על המסך במהלך שנותיו – וביתר שאת בחודשי המלחמה, ייחסר לצופינו וגם לי אישית. אני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך”.

צבי יחזקאלי: “מודה מעומק הלב לחברי אור צלקובניק היקר – מנכ״ל החדשות, לאמיליאנו מנכ״ל הערוץ, ולכל החברים, הצופים והשותפים שלי במשפחת 13.
מאחל לכולנו בע״ה שנזכה לבשורות טובות, ישועות וניצחון במלחמה. אוהב ומעריך צבי.

“אחרי יותר משני עשורים בערוץ 13 ועשר, שגדלתי בהם כמשפחה חמה, החלטתי לצאת בע”ה לשליחות חדשה. הטבח הנורא ב-7.10 הביא אותי להתבונן מחדש על חיי האישיים והמקצועיים ולעשות שינוי. אני מצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS שיעלה בקרוב לאוויר. אני מודה לכל המנהלים, החברים והעובדים שעבדתי איתם כתף אל כתף, מעריך ומאחל בהצלחה לכולם, וניצחון לעם ישראל”.

ישראל טויטו, מנהל ערוץ החדשות בעברית: “אני שמח על ההחלטה של צבי יחזקאלי להצטרף ל-i24NEWS. צבי הוא מהפרשנים הבודדים בישראל שיודעים להרכיב תמונת מציאות מעודכנת ואמיתית מתוך חומר הגלם שמונח לפתחם. ב-i24NEWS, צבי הוא לא רק הפרשן הבכיר, אלא עמוד תווך בחברה והוא יהיה חלק מהצוות הבכיר שיוביל אותה לגבהים חדשים בשוק התקשורת הישראלי והבינלאומי”.

פרנק מלול, מנכ״ל i24NEWS, מסר: ״צבי יחזקאלי הוא קול חשוב ומשמעותי בתקשורת הישראלית. יחזקאלי יתרום רבות למגוון הקולות בערוצי i24NEWS, ויעשיר את התכנים שנציע לצופינו הודות ליכולת המופלאה שלו להפוך ידע, תחקיר ופרשנות לתוצר טלוויזיוני מרתק״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות