נתפס ‘על חם’: חשוד בגניבת מאות אופניים וקורקינטים בבני ברק • צפו

בימי חג הפסח התקבלו במוקד 'השומרים' בבני ברק מספר רב של תלונות על גניבות אופניים חשמליים • מצפייה במצלמות אבטחה התברר: מדובר בחשוד שאחריו מתנהל מצוד מזה כחצי שנה • מבצע מיוחד, עם כ-70 מתנדבים, הוביל ללכידתו על חם
חיים טוויל
כ"ב ניסן התשפ"ד / 30.04.2024 16:01

במהלך ימי חג הפסח התקבלו במוקד ארגון ‘השומרים’ בבני ברק מספר רב של תלונות על גניבות אופניים חשמליים בעיר.

מצפייה במצלמות אבטחה בזירות בהן בוצעו הגניבות, התברר כי מדובר בחשוד שאחריו מתנהל מצוד מזה כחצי שנה.

בהנהלת הארגון הוחלט לצאת במוצ”ש האחרון למבצע מיוחד של מתנדבי ‘השומרים’, בניסיון ללכוד את החשוד בגניבת עשרות אופניים חשמליים מידי שבוע –  שלמרות מאמצים רבים שהושקעו, לא הצליחו להוביל לתפיסתו.

במבצע לקחו חלק כ-70 מתנדבים שחולקו לצוותים לפי אזורים בהם החשוד נהג לפעול. במהלך המבצע חולקו פליירים עם תמונות של החשוד לתושבי האזור על מנת לסייע בתפיסתו.

בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון, במהלך סיור של צוות מתנדבים בשכונת רמת אלחנן, זיהו המתנדבים את החשוד מגיע עם אופניים חשמליים החשודים כגנובים, והתחילו לבצע אחריו מעקב.

במהלך המעקב זיהו המתנדבים את החשוד נכנס לחניית בניין ובאמצעות כלי פריצה מתקדמים מנסה לפרוץ מנעול של אופניים חשמליים, בניסיון לבצע גניבה נוספת.

המתנדבים ניגשו אליו והודיעו לו כי הוא מעוכב על גניבה, עד להגעת כוח משטרה למקום.

החשוד, כבן 50 תושב ראשון לציון, נלקח על ידי שוטרי סיור של משטרת מרחב דן, להמשך חקירה בתחנת משטרת בני ברק.

בארגון מבהירים: “הגנב נתפס ללא השלל שגנב בחצי השנה האחרונה. כל תושב שנגנבו ממנו אופניים מתבקש לגשת לתחנת המשטרה לצורך הגשת תלונה. בארגון לא מחזיקים בחפצים החשודים כגנובים, אלא מוסרים אותם לידי משטרת בני ברק”

מנכ”ל הארגון, חיים רוטר שניהל את המבצע: “מדובר בחשוד שהתחמק שוב ושוב מהמשטרה ומארגון השומרים. כל הניסיונות להביא לתפיסתו נכשלו עד כה. לאחר עשרות תלונות במהלך החג הוחלט לשים סוף לסאגה. ברצוני להודות למתנדבים המסורים שפעלו לילות כימים כדי להביא לתפיסתו ולגדוע את הנזק הכלכלי שהחשוד גרם במשך תקופה ארוכה לחלק ניכר מתושבי העיר”.

צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה של חלק מהגניבות שבוצעו על ידי החשוד בתקופה האחרונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות