חוויה מפוקפקת ב’חמי יואב’: הורה לחרדים לצאת מוקדם ללא הצדקה

יצא לכם פעם לתכנן, להתארגן, לעבור נסיעה ממושכת ורק אז לגלות שמנהלי האתר שבו תכננתם לבקר החליטו פתאום לסגור מוקדם, רק כי ככה בא להם? • זה מה שקרה בשבוע שעבר לקבוצת חרדים מאיזור ירושלים שהגיעה ל'חמי יואב' • מפעילת האתר: בגלל אי הבנה
נחמן גור
ז' תשרי התשע"ז / 09.10.2016 19:41

האם ב’חמי יואב’ לא מעוניינים בלקוחות מהמגזר החרדי? קבוצת חרדים מאזור ירושלים שביקרה בשבוע שעבר באתר המרחצאות ‘חמי יואב’ בדרום הארץ, נתקלה ביחס מזלזל ומחפיר.

הקבוצה הגיעה לאתר בשעה 8:30 בערב, במטרה לשהות בו עד שעת הסגירה הרשמית – 23:00 בלילה.

אולם כשהגיעה הקבוצה לקופה, אמר להם האחראי: “החלטנו לסגור היום ב-22:00, כי אין הרבה אנשים”.

המבקרים ניסו להתווכח עמו ולטעון שבפרסומים הרשמיים של האתר וכך גם בשיחה טלפונית שקיימו עמו טרם יציאתם, נאמר להם בצורה ברורה ומפורשת כי שעת הסגירה היא 23:00 – אך האחראי בשלו: “האתר ייסגר ב-22:00”.

בעוד הם מתווכחים עם האחראי, אומרת להם הקופאית: “שילמתם מחיר מוזל, מה אתם רוצים?”

“המחיר המוזל” עליו דיברה הקופאית, הוא קופון הנחה של ‘רמי לוי’, בו השתמשו המבקרים החרדים.

מיותר לציין של’חמי יואב’ אין שום עילה להפלות בין מי שמשלם מחיר מלא לבין מי שמשתמש בקופון – עליו היא מקבלת תמורה מלאה מהחברה שהנפיקה אותו.

כאמור, מדובר בתושבי איזור ירושלים, אשר הדרך ל’חמי יואב’ ארכה להם כשעה תמימה. לא נותרה להם ברירה אלא להיכנס ולהסתפק בפחות משעה וחצי של שהייה במרחצאות.

לקראת השעה 22:00 יצאו הרוחצים מהמים, התייבשו, לבשו בגדים נקיים והתארגנו ליציאה.

להפתעתם, כשעברו שוב דרך האחראי, הוא אמר להם: “תחזרו פנימה, בסוף החלטנו לסגור ב-23:00”.

ש’, אחד מחברי הקבוצה, מספר לחרדים 10: “כבר היינו בחוץ לאחר כל ההתארגנות, כך שלא היה טעם לחזור פנימה. דרשנו ממנו כרטיס נוסף כפיצוי על עגמת הנפש, אבל הוא אמר לנו: ‘תבואו בפעם הבאה ואכניס אתכם ללא תשלום’. כשביקשנו שובר, הוא לא הסכים לתת. זו חוצפה שאין כדוגמתה”.

מקבוצת ‘שבט אחים’ המפעילה את אתר חמי יואב, נמסר לחרדים 10: ״קבוצת שבט אחים פעלה על פי הבטחותיה והשאירה את מתחם חמי יואב לרווחת הקהל עד השעה 23:00. בגלל אי הבנה, הבטחנו ל-4 האורחים, לפנים משורת הדין, כניסה חוזרת ללא תשלום למרחצאות. אנו נמשיך להציע רחצה נפרדת לנשים ולגברים בימים מיוחדים לציבור החרדי כפי שעשינו עד כה. בהזדמנות זו נאחל שנה טובה לכל עם ישראל״.

חשוב לציין כי בשיחה אישית עם מנהלי הקבוצה הם נשמעו כמי שמופתעים מאד מהיוזמה של האיש ששהה במקום ופעל שלא על פי הנהלים ואף גילו רצון כן לתקן את העוול ולפצות את המתלוננים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תעשו לי טובה מי נוסע בחם סינ בזה לקיץ???
    10/10/2016 01:25
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. יחס טוב
    10/10/2016 03:17
    אהרן
  2. אני מבקר הרבה בחמי יואב, ו בהחלט הם מתייחסים לחרדים בצורה ראויה לשבח.
    זה מקרה מביך אחד

    אנחנו יוצאים מידי פעם קבוצות חרדים מקרית גת, אנחנו פוגשים שם חרדים מכל הערים החרדיות. זה מקום נפלא עם יחס מצויין.