עיתונאים חרדיים נגד אל על: “גובים עכשיו כליה וטחול על כל טיסה”

על רקע מחירי הטיסות שגובה חברת אל על - עיתונאים חרדיים תוקפים: "אל על' - תמשכן את הבית בשביל לטוס בעולם. חברה לאומית לא אמורה לנצל ככה את האזרחים. טיפת בושה אין להם"
יוני גרין
ז' ניסן התשפ"ד / 15.04.2024 12:11

איש התקשורת דב אייכלר מ’כאן מורשת’ תקף היום (שני) את עליית המחירים של חברת אל על על רקע ביטולי הטיסות של החברות הזרות בשל המצב הביטחוני.

“אין לי טענות כלפי אל-על שגובים עכשיו כליה וטחול על כל טיסה בעקבות גל הביטולים”, כתב. “יש לי טענות כלפי מדינת ישראל שלא מפסיקה מיד את הסבסוד כל סבסוד לחברה הזאת ואפילו מתקזזת איתה על כל התספורות והסיוע שקיבלה החברה במשך שנים מכספי משלם המיסים הישראלי”.

בהמשך הוסיף: “באל על אומרים שהחברה לא מסובסדת. והתמחור של הרגע האחרון זהה לכל חברת תעופה בעולם”.

גם העיתונאי קובי בורנשטיין מ’משפחה’ כתב: “‘אל על’ – תמשכן את הבית בשביל לטוס בעולם. אבל תמחאו להם כפיים כי הם הביאו מילואימניקים מחו”לללללל. וואלה, ועכשיו כולנו משלמים את זה. רוצים לצאת לחו”ל ורוב החברות ביטלו את הקווים? איזה כיף שיש לנו חברת תעופה לאומית שבכלל לא תנצל את המצב ותיקח אתכם לכל מקום במחיר פעוט של טזיליון דולר בלבד לכרטיס.

“והמדינה כמובן תמשיך לתת לחברה הכושלת הזו תספורות ומענקים בשווי של מאות מיליוני דולרים כי ‘זו החברה הלאומית’. חברה לאומית לא אמורה לנצל ככה את האזרחים. טיפת בושה אין להם”.

העיתונאית מרב סבר מישראל היום הגיבה: “שילמתי 1000 דולר לטיסה לפריז”.

גולש נוסף כתב: “חברת אל על במופע של ציניות עלובה. מעלה מחירים כי היא היחידה שטסה לישראל במקום להוסיף טיסות ולאפשר לישראלים לחזור לחג בזמן. בושה!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות