המכה ה-11: היבואנית ‘דיפלומט’ מייקרת את מוצריה ב-3% ועד 10%

תאלצו לשלם יותר: החל מחודש מאי חברת הייבוא מעדכנת את המחירים למוצרי טואלטיקה ומזון - זאת אחרי שהבטיחה לשר הכלכלה כי תימנע ממהלך כזה בזמן המלחמה
יוני גרין
א' ניסן התשפ"ד / 09.04.2024 14:04

חברת הייבוא וההפצה ‘דיפלומט’ הודיעה היום (שלישי) על העלאת מחירים בתחום הטואלטיקה והמזון החל מחודש מאי – אז יעודכנו שורת מוצריה במדפי הסופרמרקט בישראל.

דיפלומט מפיצה לא מעט מותגים מובילים בתחומי צריכה שונים בישראל, שנמצאים בבתים רבים, כך שמדובר בהשפעה ישירה על מחיר סל הקניות של כל משפחה.

לפי הדיווח של מעיין פרתי בחדשות 12, מחירי המוצרים צפויים להתייקר בעד 10%, כשבין המותגים שמייבאת ומשווקת דיפלומט בישראל נמנים קפה ג’ייקובס, קטשופ היינץ, פרינגלס, נוזל כלים פיירי, אבקת כביסה טייד, חיתולי פמפרס, וכן מוצרי ג’ילט, מזולה, אוראו, טונה סטארקיסט, נוטרילון, דגני בוקר, תחליפי גבינה ועוד.

ההכרזה מגיעה כחודש לאחר שהחברה הזהירה בדוחות הכספיים שלה על העלאת מחירים, ולאחר ההתחייבות שלה בפני שר הכלכלה כי לא תעלה מחירים בעת המלחמה.

בהודעה שפרסמה דיפלומט נכתב: “מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל חלפו למעלה משישה חודשים שבהם הצלחנו, במאמצים ניכרים, לשכנע את ספקינו להימנע או לדחות עליית מחירים של מוצרינו, וכך הצלחנו לשמר את המחירים עד לאחר חג הפסח.

“אחרי תקופה לא מבוטלת זו, לצערנו חלק מספקינו הבינלאומיים הודיעו על עדכון מחירים, ובהתאם לכך, אנו נאלצים להודיע על עדכון מחיר של חלק מהמוצרים אותם אנו מפיצים. המחיר לצרכן נקבע על ידי הקמעונאי ונתון לשיקול דעתו הבלעדי. דיפלומט פועלת כל העת ותמשיך לפעול למניעת עליות מחירי הקנייה מספקיה, לטובת לקוחותיה בישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות