ביטוח חיות מחמד – מדוע זו האופציה הכי טובה שיש?

הרבה מאוד בעלי כלבים וחתולים מחפשים דרכים שונות כיצד לצמצם עלויות או השפעות כלכליות של הטיפול בהם, זאת בזמן שקיימת אופציה מאוד נוחה ומשתלמת מבחינה כלכלית - רכישת ביטוח
תוכן שיווקי
י"ח ניסן התשפ"ד / 26.04.2024 11:26

הרבה מאוד בעלי כלבים וחתולים, אשר מוכנים להשקיע מאוד זמן וכסף בטיפול שלהם, אנשים שמאוד אוהבים חיות באופן כללי ובוודאי את חיית המחמד שלהם, מחפשים דרכים שונות כיצד לצמצם עלויות או השפעות כלכליות של הטיפול, בוודאי כשמדובר במקרי חירום, זאת בזמן שמול העיניים שלהם קיימת אופציה מאוד נוחה ומשתלמת מבחינה כלכלית של רכישת ביטוח עבור חיות מחמד.

ביטוח חיות מחמד הוא כלי ביטוח שפותח במהלך השנים על ידי גורמים שעוסקים בתחום, מתוך הבנה שבעלי כלבים וחתולים, לא רק בארץ אלא בכל העולם, משקיעים הרבה מאוד כסף בטיפול שלהם ולא פעם צריכים לבצע הוצאות משמעותיות ולא צפויות, עקב מחלות, תאונות, חבלות או מסיבות רפואיות אחרות.

להבדיל מבני אדם, חיות מחמד לא נהנות מסבסוד של המדינה דרך ביטוחי בריאות ממלכתיים ולכן זה נופל על בעלי חיות מחמד באופן בלעדי. הביטוח נועד לתקן את זה.

כאמור, הרבה מאוד בעלי חיות מחמד מחפשים אופציות ודרכים שונות, ולא פעם הם נוטים לחשוב שהם מצאו את הדרך הנוחה והמשתלמת. אך כשהם פוגשים באפשרות של ביטוח חיות מחמד הם מגלים שהאופציה שהם בחרו בה, לא בהכרח משתלמת.

אילו אופציות קיימות ולמה ביטוח חיות מחמד היא האופציה הטובה ביותר?

בשביל להבין אילו אופציות קיימות ומדוע ביטוח חיות מחמד היא האופציה הטובה ביותר, רצוי שנסביר תחילה מה יש בה ומה הופך אותה למשתלמת.

ביטוח חיות מחמד היא פוליסה שבעלים של חיות יכולים ליהנות ממנה בכל פעם שיש צורך לבצע פרוצדורה רפואית מסוימת מהפשוטה ביותר, כמו בדיקות דם ועד המורכבת ביותר כמו ניתוחים ואשפוזים. במקום לשלם את סכום הטיפול במלואו, אפשר ליהנות מכיסויים של חברת הביטוח אשר מבצעת החזרים בהתאם לתנאי הפוליסה. כך ניתן לחסוך בעלויות באופן משמעותי.

הפוליסה משתלמת גם עבור כלבים וחתולים בריאים, שכן, אף פעם אי אפשר לדעת מתי הם יחלו, האם הם יפצעו בתאונה או יותקפו על ידי חיות אחרות ויצטרכו לעבור טיפול רפואי. הפוליסה מכסה את כל האפשרויות.

אופציות אחרות שאנשים בוחרים להשתמש בהן, כוללות בין היתר:

חסכון – קרי, הם מנהלים תוכנית חסכון או פותחים תוכנית קיימת בשביל לכסות הוצאות טיפול. זה פחות משתלם בגלל שתי סיבות: ראשית, עדיין הכסף יוצא מכיס הבעלים. זה בא על חשבון דברים אחרים. שנית, לא בטוח שהסכום המצטבר בה יכסה את הטיפול.

מנוי וטרינרי – ישנם מטופלים רבים הסבורים שמנוי וטרינרי יכול להספיק. זה לא מדויק. המנוי אומנם נותן הנחות ומפחית עלויות אבל באופן מאוד נקודתי ורק על טיפולים מסוימים. אם חיית המחמד תצטרך להתמודד עם טיפולים משמעותיים, אזי שהמנוי לא יעזור. כאן רק ביטוח חיות מחמד יכול לכסות את ההוצאות השונות ולכן הוא הפתרון האידיאלי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות