מתכוננים לחגים: יום הכיפורים, וחג הסוכות… • החור של הגרוש

היערכות להמשך החגים בעיצומה: זה הזמן לדאוג לטלית, למעיל ספר התורה או לפרוכת • להוציא את הכלים היפים ביותר להגשה בארוחות • ומה עם קישוטי סוכה חגיגיים וצבעוניים? • ויש גם משהו טוב לארון הבגדים: קולבי ריח
תמי גיל
ז' תשרי התשע"ז / 09.10.2016 19:15

הימים הנוראים בעיצומם – שבתות, יום צום, והרבה חגים – ומדור ‘החור של הגרוש’ שמח להעניק לכם רעיונות מעניינים.

נתחיל עם תשמישי הקדושה:

יש לכם בבית טלית מיוחדת שעברה מדור לדור וכבר מתפוררת? האותיות של הפרוכת בבית הכנסת כבר נפרמו? מעיל ספר התורה נראה פגום ודהוי? לכל אלו ועוד יש רק כתובת אחת: אחים עיני, החברה המובילה בישראל לתיקון, שחזור וניקוי כל סוגי  השטיחים, וילונות, טקסטיל, בדי ריפוד ועוד.

לאחים עיני שירות ארצי ונציגיה מגיעים לכל נקודה בישראל לאיסוף הפריטים. כמו כן, במטה החברה עובדים אומנים אשר מתמחים בעבודות שיחזור ושיקום תשמישי קדושה.

טווח המחירים של ניקוי פרוכת נע סביב 400-600 שקלים, תלוי בגודל והמורכבות של תיקון או שחזור, המטפלים בנושא הטקסטיל הרקום בלבד והוא מיועד אך ורק למטרה זו.

לקראת חגי תשרי הקרבים ובאים יוצאת חברת אחים עיני במבצע על ניקוי טליתות/פרוכות ומעיל לספר תורה:

ניקוי טליתות – 90 שקלים (זמן ניקוי 72 שעות).

ניקוי פרוכות 400 שקלים למביאים למפעל בלוד (במקום 550 שקלים באיסוף החברה)

ניקוי מעילי ספר תורה – 250 שקלים למביאים למפעל בלוד (במקום 350 שקלים באיסוף החברה)

בחברת אחים עיני מדגישים כי תהליך הניקוי נעשה באמצעות ציוד וטכנולוגיה מיוחדים המטפלים בנושא הטקסטיל הרקום בלבד והוא מיועד אך ורק למטרה זו.

גם לניקוי הטלית משתמשים בחברה בג’נטל קלין – שהוא ניקוי שונה מהניקוי היבש ומציע איכות הרבה יותר גבוהה, השומרת על בד הטלית לאורך זמן.

ארז עיני, מנכ”ל החברה מספר כי בימים שלקראת  יום כיפור, ישנן הרבה יותר פניות מלקוחות בייחוד לניקוי / שחזור טליתות ופרוכות: “בתקופה זו הביקוש לעבודה גדל משמעותית. מין הסתם רוצים את הפריטים נקיים ולבנים לימים החשובים ביותר בקרב העם היהודי. לקוחות מבקשים לתקן מוצרי קודש מכל הסוגים והמינים: פרוכות, כיסוי ארון קודש, כיסוי תיבת חזן, מעלי ספרי תורה חופת חתן כלה ועוד” הפניות מגיעות מגורמים כגון גבאי בתי כנסת, ראשי ישיבות, אנשים פרטיים וגם מתורמים שונים”.

שיווק, צרכנותשיווק, צרכנותשיווק, צרכנותשיווק, צרכנות

צילום: רוני עיני

ומה באשר לסוכה, שאתם מן הסתם נמצאים בעיצומה של בנייתה (או שמא אתם מן הזריזים שכבר סיימו וסוכתם עומדת לתפארת)?

רשת הרמוניה לבית – הרשת המובילה בעיצוב הבית, מציעה מגוון מוצרים רחב של קישוטי סוכה חגיגיים וצבעוניים, המגיעים בשלל צבעים וטקסטורות, תפוחים ורימונים, נרות תפוח, ענפי תפוחים ורימונים, ענפי זיתים וגפן ועוד…

המחיר החל מ-7.90 ₪ ועד 29.90 שקל.

בנוסף, מציעה הרשת כרטיס חבר מועדון משתלם במיוחד בעלות של 29.90 ₪ לשנה (אין כפל מבצעים והנחות) , ועוד הטבות והנחות מתחלפות במהלך כל השנה.

שיווק, צרכנות

אסף לוי

צילום: אסף לוי

שיווק, צרכנותשיווק, צרכנותשיווק, צרכנותשיווק, צרכנות

 צילום: אפרת אשל

נעבור לארוחות החג, זה הזמן לתכנן את אופן ההגשה ולהיערך בכל הנוגע לכלי ההגשה.

חג, הוא הזמן המתאים ביותר להוציא את הכלים היפים ביותר מהארונות, ולעריכה.

לרגל החגים, NOVELL COLLECTION מציג את GOLD – מערכת כלי אוכל בעיטורים מוזהבים. המערכת עשויה “בון צ’אינה”- הפורצלן האיכותי ביותר.

מערכת כלי האוכל כוללת קעריות, צלחת הגשה, קערה לסלט, רוטביה עם תחתית, חלבון וסוכרון, מגש לעוגה וצלחות לעוגה, כוסות אספרסו וקומקום. כל הפריטים בסדרה מעוצבים במראה אלגנטי ומלווים בעיטורי זהב המקיפים אותם בצורה סימטרית. העיצוב מעניק למערכת האוכל מראה מודרני מחד ומראה עתיק מאידך. כל מזון או משקה שיוגש בכלים, ישתלב נהדר עם המראה “הנקי” של כלי ההגשה שיוצר איזון והרמוניה. ניתן לרכוש את כל אחד מפריטי ה- GOLD בנפרד.

מחיר: 62 ₪ – 500 ₪.  להשיג:במגוון רשתות ובחנויות כלי בית ונוי המובחרות ברחבי הארץ.

נובל קולקשיין הינו מותג הבית של חברת “פלדינוקס”, הכוללת מגוון רחב של כלי בית והגשה בעיצוב ייחודי ובאיכות מעולה. המותג נותן מענה לאוהבי עיצוב ויוקרה, במחירים השווים לכל נפש.

פלדינוקס אחת החברות המובילות והוותיקות בישראל, בייבוא ובשיווק מותגים בינלאומיים מובילים בתחום כלי בית, כלי הגשה, כלי נוי ואמנות, יודאיקה, מתנות וריהוט משלים. כל מוצרי פלדינוקס מיוצרים ברמת גימור ואיכות גבוהים ביותר, ועשויים חומרים איכותיים כגון: נירוסטה, קריסטל, פורצלן, פיוטר, עץ ועוד.

שיווק, צרכנותשיווק, צרכנותשיווק, צרכנותשיווק, צרכנותשיווק, צרכנותשיווק, צרכנותשיווק, צרכנות

 צילום: עדי קראוס

ואחרונים חביבים: ארונות הבגדים.

רשת האופנה GOLBARY דואגת לא רק לביגוד אופנתי, אלא משיקה  בימים אלו את המוצר הכי חשוב לארון הבגדים: קולבי ריח עם שתי פעולות: בישום  והגנה  מפני עש.

מדובר במארז המכיל 2 שקיות בישום ריחניות הכוללות קולב נוח לתלייה המפיץ ניחוח מרענן: כותנה או פטצ’ולי-לונדר-וניל ומכיל תוצרי נייר ממוחזר ושמנים אתרים.

 מחיר לצרכן: 29.90 ₪

 להשיג בסניפי רשת  GOLBARY

 שיווק, צרכנותשיווק, צרכנות

צילום: ירון ויינברג

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גם כיסויי סוכה אחים עיני מנקים, אנחנו מחכים לכם אחרי סוכות כדי שתאכסנו את הסוכה נקייה לשנה הבאה
    10/10/2016 09:35
    איציק
  1. גם כיסויי סוכה אחים עיני מנקים, אנחנו מחכים לכם אחרי סוכות כדי שתאכסנו את הסוכה נקייה לשנה הבאה