“זו רק ההתחלה”: התיעוד שפרסמו מחבלים מטול כרם שירו על בת חפר

מחבלים חמושים מארגון 'גדודי חללי אל-אקצא בטול כרם', ירו צרורות מהעיר טול כרם לעבר היישוב בת חפר: לא זוהו פגיעות • בסרטון נטילת האחריות הבטיח ארגון הטרור שיהיה המשך
חרדים 10
י"ח ניסן התשפ"ד / 26.04.2024 11:02

ארגון ‘גדודי חללי אל-אקצא בטול כרם’, השייך לפתח, פרסם הלילה (ליל שישי) תיעוד מירי שביצעו מחבלים לעבר היישוב בת חפר בשרון.

הארגון קיבל אחריות לירי שבוצע מעט לפני חצות אמש. “ב-23:35 תקפנו את בת חפר וירינו כדורים שפגעו בבתים של מתנחלים”, נכתב בסרטון. “זו רק ההתחלה”.

תושבי בת חפר סובלים בשנים האחרונות מקולות ירי מכיוון טול כרם ואף אירעו מקרים בהם פגעו קליעים בבתים הסמוכים לגדר.

בשבוע שעבר פעלו לוחמי צה”ל, שב”כ ומג”ב במבצע נרחב לסיכול טרור באזור מחנה הפליטים נור א-שמס שליד טול כרם, שערך יותר מ-50 שעות בהכוונת אמ”ן.

במהלך המבצע כוחות מסיירת חרוב, דובדבן, לוט”ר וימ”ס חיסלו 14 מחבלים בהיתקלויות מטווח קצר, עצרו 15 מבוקשים, החרימו אמל”ח רב, השמידו עשרות מטענים והשמידו שתי מעבדות מטענים.

ראש המועצה האזורית עמק חפר גלית שאול הגיבה על הירי: “אנו רואים בחומרה רבה את אירוע הירי אמש, אשר עדיין מתוחקר על ידי הצבא. הצבא פועל באינטנסיביות גבוהה בגזרה, והמועצה וגורמי הביטחון ביישובים עומדים מולו בקשר על מנת שהאירוע יתוחקר באופן מקיף ולא יישנה.

“האירוע הזה מוכיח את הדחיפות לבצע את מה שאנו דורשים: חיזוק קו התפר, כולל יישובי הקו השני, בין היתר על ידי הקמת אזור חיץ שימנע התקרבות לשטחנו, חיזוק הכוחות הפנימיים ביישובים, על ידי החטיבה המרחבית וכוחות נוספים והמשך פעילות אינטנסיבית של הצבא בגזרה.

“לצד זאת, המועצה, ביחד עם רשויות נוספות בקו התפר, נאבקת בהחלטת פיקוד מרכז, לפיה מרבית חיילי ההגמ”ר הנמצאים ביישובי התפר, בכל הפיקוד, צפויים להשתחרר משירות מילואים ב-1 במאי 2024. זו החלטה לא סבירה, בלשון המעטה, בימים אלה, ואני קוראת להם שוב לבטלה לאלתר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות