יחימוביץ’: “יקרו דברים לא טובים”. הרצוג: “להשאיר האיומים בבית”

בהודעה חריפה במיוחד תקפה שלי יחימוביץ' את הרצוג ואיימה: "יקרו דברים לא טובים אם ההצטרפות תקרה כמהלך כוחני • לשכת הרצוג הגיבה: "אנחנו לא בסרט 'הסנדק' ואת האיומים עדיף להשאיר בבית"
נחמן גור
ט' אייר התשע"ו / 17.05.2016 15:16

חברת הכנסת שלי יחימוביץ מחריפה את המאבק נגד הצטרפות ‘המחנה הציוני’ לממשלת נתניהו:  היום (שלישי) הודעה הח”כית כי היא תשתמש בכל הכלים העומדים לרשותה כדי לסכל את המהלך.

בריאיון שהעניקה  לתכנית ‘יומן הצהרים’ ברשת ב’ אמרה יחימוביץ’: “יקרו דברים לא טובים אם ההצטרפות תקרה כמהלך כוחני. אלחם בכל כוחי בהצטרפות לממשלה. אני מאמינה שאנצח. לא אמכור את עקרונותיי עבור תיק”.

לדבריה, בשעות האחרונות החלו צירים בוועידת העבודה לקבל טלפונים המתריעים על כינוס צפוי של הוועידה בימים הקרובים, כדי להכריע על כניסה לממשלה – הכוללים אף איומים.

יחימוביץ’ האשימה גם, כי הקלטות של הרצוג במפגש פעילים אמש, ששודרו בגלי צה”ל – בהם הוא נשמע אומר ‏”אני שומע כל מני קולות חתרניים כאלה ואחרים שכל מה שהם יודעים זה למתוח ביקורת כשהם לא מכירים את העובדות” -הודלפו על ידי הרצוג בעצמו, ותקפה אותו על כך שאינו מתייצב באופן פומבי לענות לביקורת עליו.

דבריה של יחימוביץ’ גררו תגובה חריפה מלשכת היו”ר בוז’י הרצוג: “אנחנו לא בסרט ‘הסנדק’ ואת האיומים עדיף להשאיר בבית. הרצוג לא יירתע מאיומים והתקפות של בעלי אינטרסים פוליטיים.

“נכון לעכשיו ישנם פערים גדולים ולא ברור אם יש למהלך היתכנות, אך הוא ימשיך לפעול בשיקול דעת ובאחריות כדי לבחון אותו לטובת המדינה ואזרחיה.

“בכל מקרה הרצוג יפעל כדי לשמור על המחנה הציוני חזק ומגובש ככל הניתן ועל פי עקרונות מפלגתו. כל החלטה תובא להכרעה מסודרת של המוסדות, אם נידרש לזאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות