לפיד במתקפה: משהו רע עובר על השמאל, לא מחוברים למציאות

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד זועם על התבטאויות של חברי כנסת ישראלים מהשמאל הקוראים 'להבין' את הפלסטינים: "אם אבו מאזן משקר הוא לא עושה את זה בגלל הדיכוי, אלא מפני שהוא שקרן שמנסה להכפיש את ישראל בעולם"
אליעזר היון
ה' חשון התשע"ו / 18.10.2015 14:35

מתקפה חריפה של יושב ראש ‘יש עתיד’ יאיר לפיד על השמאל הישראלי: “פעם הם היו לא רלוונטיים, היום הם פשוט לא מחוברים למציאות”.

לפיד, שלפרסום הפוסט שלו נתן את הכותרת “משהו רע עובר על השמאל”, פתח את דבריו באזכור התבטאויותיהם האחרונות של אנשי השמאל בישראל: “יש להם כמובן זכות מלאה לעמדות משלהם, ואין לי אפילו בעיה עם ההתקפות האישיות עלי (אהלן זהבה), אבל הנסיונות שלהם להצדיק את הפלשתינים בכל מחיר הפכו להיות הדבר היחיד שהם מביאים לשולחן הפוליטי.

“אם אבו מאזן משקר”, מסביר לפיד, “הוא לא עושה את זה בגלל הדיכוי, או הכיבוש, אלא מפני שהוא שקרן שמנסה להכפיש את ישראל בעולם. ואם מחבלת פלשתינית מנסה לדקור חיילת היא לא עושה את זה בגלל המחסומים, אלא מפני שהיא רוצה להרוג יהודים מפני שהם יהודים. ואם החיילת בתגובה יורה והורגת אותה היא לא עושה את זה מפני שהיא חלק מהכיבוש, אלא מפני שהיא מגנה על חייה מפני טרוריסטית ובגלל שהיא לא רוצה למות”.

יו”ר יש עתיד התייחס גם לתקשורת הבינלאומית וציין: “אם התקשורת הבינלאומית מכסה את כל זה בחוסר הגינות בולט, זה לא מפני שבאמת יש פה אפרטהייד, אלא מפני שהם נגועים באנטישמיות וגם בלא מעט שטחיות.

“הקריאה של זהבה וחבריה להבין את הצד השני היא קריאה מתנשאת. היא מניחה שכולם – חוץ מהם כמובן – לא מבינים מה הולך פה באמת. אלא שאנחנו מבינים מצוין, תודה”, הוסיף לפיד. “מה שקורה פה באמת הוא טרור סכינים משתולל, הנובע מהסתה חסרת גבולות”.

יו”ר יש עתיד ציין כי הוא בעד פתרון מדיני, אך נגד יצירת מקסמי שווא: “מול הטרור הזה צריך להציב פתרון מדיני, אבל הוא צריך להיות מבוסס על קריאת המציאות כמו שהיא, לא על יצירת פלשתינים דמיוניים שאינם קיימים באמת”.

“אני מאמין שעלינו להיפרד מהפלשתינים, תוך שצה”ל ממשיך לפעול בכל מקום כדי לתת בטחון לאזרחי ישראל. הגיע הזמן להתגרש מהפלשתינים, ולהציב בינינו לבינם חומה גבוהה. לא בגלל שהם הטובים בסיפור, אלא בגלל שהם הרעים”, טען לפיד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות