ליברמן: “לא לדבר כעת על בנייה ביו”ש ועלייה להר הבית. לשים בצד”

בראיון לגל"צ אמר יו"ר ישראל ביתנו: "כרגע ברור לכולם שהמשימה הראשונה זה להחזיר ביטחון ולהחזיר ביטחון לטווח ארוך. כל שאר הנושאים - להזיז לימים טובים יותר"
יוני גרין
ה' חשון התשע"ו / 18.10.2015 16:47

יו”ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, המוביל בסקרים שנערכו בימים האחרונים כמי שהציבור רואה בו המתאים ביותר למגר את הטרור, קורא להוריד מסדר היום את הקריאות לבנייה ביהודה ושומרון ועליית יהודים להר הבית.

בראיון שהעניק היום (ראשון) לנחמה דואק בגל”צ – אמר ליברמן: “אנחנו צריכים להחזיר את הביטחון. כל שאר הנושאים להזיז אותם לימים טובים יותר. כרגע, עם כל ההערכה שלי לבנייה ביהודה ושומרון, לא צריך לדבר על בניית יישובים בין אלון מורה לאיתמר. אפילו לא על עלייה להר הבית. כל הדברים האלה – לשים בצד”.

לדבריו, “המכנה המשותף הרחב ביותר המחבר בין תושבי יהודה ושומרון, גוש דן וירושלים – זה ביטחון. כרגע ברור לכולם שהמשימה הראשונה זה להחזיר ביטחון ולהחזיר ביטחון לטווח ארוך, לא להשיג שקט לטווח קצר”.

ליברמן התייחס לגם לסקרים המחמיאים: “הציבור הישראלי מעריך מישהו שיש לו משנה סדורה, שיש לו עקרונות, עקביות והוא מוכן להילחם על העקרונות האלו”.

על גל הטרור הוסיף: “חושב שהמצב הזה הוא באמת אנומליה שאסור היה להגיע אליה. היינו אמורים לעשות כמו כל מדינה המכבדת את עצמה – להילחם מול הטרור ולא להשאיר ממלכת טרור על כנה.

“כשיצאנו לצוק איתן הבהרתי לראש הממשלה את עמדתי – או שלא תתחיל בכלל, ואם תתחיל, תגמור את העבודה עד הסוף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות