נתניהו הצהיר בקריאת המגילה: חיסלנו את המן נחסל גם את סינאוור

ראש הממשלה נתניהו בקריאת מגילה עם לוחמי ולוחמות גדוד ארז של חיל המשטרה הצבאית: "כמו בימי קדם גם אנחנו מתלכדים, נלחמים ומנצחים • אנחנו ניכנס לרפיח ונשיג את הניצחון המוחלט. חיסלנו את המן נחסל גם את סינוואר"
קובי פינדרוס
י"ד אדר ב' התשפ"ד / 24.03.2024 20:54

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב (ראשון) בקריאת מגילה עם מפקדי, לוחמי ולוחמות המעברים של גדוד ארז מחיל המשטרה הצבאית.

תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

נתניהו אמר ללוחמים לאחר הקריאה: “אני מאוד מתרשם מהעבודה שלכם בכל עת, אבל במיוחד בימים הללו, שהאתגרים שעומדים בפניכם גדלו באופן משמעותי, בלשון המעטה. המשימות התעצמו וכך גם הביצועים שלכם.

“אתם מגינים על מדינת ישראל, אזרחי ישראל, סביב השעון, במשימות שונות, תוך סיכון ולפעמים תוך הקרבה. אני רוצה לשבח אתכם ולהגיד לכם – כל הכבוד לכם. תודה רבה לכם”.

הוא הוסיף: “אני רוצה להודות לרב על קריאת המגילה הרהוטה וגם על הדברים החשובים שהערת בשולי הקריאה – והם לא בשוליים, הם בלב העניין.

“אנחנו מציינים היום את חג הפורים. לפני למעלה מ-2,000 שנה בפרס העתיקה קם צורר אנטישמי, המן הרשע, שביקש להכחיד את היהודים מעל פני האדמה. היהודים קמו, התאחדו, נילחמו וניצחו ניצחון מוחלט.

“היום בפרס המודרנית קם לו צורר חדש – המשטר האיראני, שמבקש להכחיד את מדינת היהודים. אנחנו ראינו כבר מה עשה אחד השליחים של הצורר הזה. החמאס ביצע ב-7 באוקטובר, מה שגם הנשיא ביידן קרא, הרוע המוחלט.

“אי אפשר לנצח את הרוע המוחלט כשמשאירים אותו על כנו ברפיח. כמו בימי קדם, כמו אחינו, גם אנחנו מתלכדים, נחלמים ומנצחים. אנחנו ניכנס לרפיח ונשיג את הניצחון המוחלט. חיסלנו את המן נחסל גם את סינוואר.

חג שמח לכם!”.

אל ראש הממשלה התלוו המזכיר הצבאי של רה”מ אלוף אבי גיל, ראש אכ”א אלוף יניב עשור, קצין משטרה צבאית ראשי תא”ל אביחי מיבר ומפקד גדוד ארז סא”ל איציק בן יאיר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות