יאיר לפיד: “הבחירות הקרובות יהיו בין ימין למרכז – והרוב במרכז”

יו"ר 'יש עתיד' אומר כי הצטרפות של ציפי לבני לבוז'י הרצוג "עושה סדר" במערכת הפוליטית: "רוב אזרחי ישראל נמצאים במרכז" • ציפי לבני צייצה: "נתניהו מפחד"
יוני גרין
י"ט כסלו התשע"ה / 11.12.2014 18:34

יו”ר מפלגת יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, התייחס הערב (חמישי) לראשונה להצטרפות של ציפי לבני למפלגת העבודה.

“האיחוד אתמול בין העבודה לבין התנועה ניקה וסידר את המערכת הפוליטית בישראל. יש בה עכשיו הסדרים ברורים – יש משמאל את העבודה ומרצ, ומימין את הליכוד ואת בנט שהופכים להיות יותר ויותר ימין קיצוני – ויש את המרכז”, אמר לפיד.

לפיד מקווה שהבחירות הבאות לא יהיו בין מחנה הימין ומחנה השמאל: “הבחירות הבאות יהיו בין ימין ובין מרכז. במרכז נמצאים רוב אזרחי ישראל. במרכז נמצאת האפשרות לשינוי אמיתי בכלכלת ישראל, בחברה הישראלית, ובמדיניות הישראלית. במרכז קורים הדברים ואני קורא לכולם לצאת להצביע בבחירות”.

מוקדם יותר כינס ראש הממשלה בנימין נתניהו עשרות פעילי ליכוד וראשי מועצות בבית המפלגה במצודת זאב שבתל-אביב, ואמר כי הבחירות הקרובות יעסקו בשאלה מי ינהיג את המדינה.

“השמאל איחד אותנו. חברי הליכוד הבינו מה שאזרחים רואים בימים האחרונים – מתנהל נגדי קמפיין ציבורי אדיר וכמעט חסר תקדים, שתומך ומקדם כל פוליטיקאי בכל מפלגה שמתנגדים לממשלת ליכוד בראשותי”, אמר.

ראש הממשלה הדגיש כי לקמפיין הציבורי נגדו יש מטרה אחת: ”להעביר את השלטון לידי מחנה השמאל”.

השרה לשעבר ציפי לבני שהצטרפה אתמול למפלגת העבודה בראשות ח”כ יצחק הרצוג, הגיבה בטוויטר על דברי ראש הממשלה וכתבה: “הוא מ-פ-ח-ד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות