נתניהו חגג את נצחונו ותקף: מתנהל נגדי קמפיין תקשורתי

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לראשונה לאיחוד בין הרצוג ללבני ואמר: ''השמאל איחד אותנו. הבחירות הפעם עוסקות בשאלה: מי ינהיג את המדינה - מנהיגי שמאל שהולכים ומתרבים או הנהגה בראשותי?" • תקף את התקשורת: "מתנהל קמפיין חסר תקדים שמקדם את המתנגדים לי" • "אתמול חברי הליכוד נתנו תשובה מוחצת לקמפיין המתוזמן הזה"
נחמן גור
י"ט כסלו התשע"ה / 11.12.2014 17:48

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס אחר הצהריים (חמישי) עשרות פעילי ליכוד וראשי מועצות בבית המפלגה במצודת זאב שבתל-אביב, והתייחס לאיחוד בשמאל ולניצחונו אמש במרכז הליכוד.

“אני מבקש להודות לחבריי בליכוד שהביעו אתמול תמיכה גורפת בי ובהנהגתי את המדינה ואת הליכוד”, אמר נתניהו, ”השמאל איחד אותנו. חברי הליכוד הבינו מה שאזרחים רואים בימים האחרונים – מתנהל נגדי קמפיין ציבורי ותקשורתי אדיר וכמעט חסר תקדים, שתומך ומקדם כל פוליטיקאי בכל מפלגה שמתנגדים לממשלת ליכוד בראשותי”.

ראש הממשלה הדגיש כי לקמפיין הציבורי נגדו יש מטרה אחת ברורה: ”להעביר את השלטון לידי מחנה השמאל, להעביר לאנשי השמאל את ההחלטות המכריעות על ביטחון המדינה, כלכלת ישראל ועתיד ישראל”.

נתניהו שב והודה לפעילים על שתמכו בהצעתו להקדים את הפריימריז במפלגה ולאפשר לו לשריין שני מועמדים ברשימת הליכוד. ”אתמול חברי הליכוד נתנו תשובה מוחצת לקמפיין המתוזמן הזה ואני מצפה לראות תשובה מוחצת דומה גם בפריימריז וגם בבחירות להנהגת המדינה”.

נתניהו התייחס בדבריו לגוש השמאל שהוקם אתמול על ידי לבני והרצוג ואמר: ”הבחירות הפעם עוסקות בשאלה אחת בלבד: מי ינהיג את המדינה – מנהיגי שמאל שהולכים ומתרבים או הנהגה בראשותי? אנחנו ניתן את התשובה. ממשלת ליכוד רחבה וחזקה בראשותי שתמשול ותוביל את מדינת ישראל באחריות ובנחישות”.

מוקדם יותר הודיע שר הפנים לשעבר, גדעון סער, כי לא יתמודד מול נתניהו על הנהגת הליכוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות