בהסכם של דגל התורה להסרת הווטו בבני ברק – ניקיון העיר

בסיכום להורדת הווטו של דגל התורה בבני ברק היא קיבלה התחייבויות בשלל נושאים - בהם תוספת משאבים עירוניים לניקיון ותשתיות • יו"ר דגל התורה בבני ברק, מנחם שפירא: "זה חילול השם שאין כדוגמתו שעיר התורה תהיה מלוכלכת, לא ניתן שהיא תהיה מלוכלכת"
חרדים 10
ו' אדר א' התשפ"ד / 15.02.2024 21:52

אם הבחירות ברוב הערים החרדיות סוערות, הרי שדווקא בעיר הבירה החרדית, מערכת הבחירות יחסית חולפת בשקט: עיקר הכח מושקע בסיעות במועצה.

הסיעה הגדולה שתהיה במועצת העיר היא ללא ספק דגל התורה, שתגדיל את מספר הנציגים בעירייה.

הסיעה אף החליפה ורעננה את השורות ברשימה בצעירים דומינטטים שמגיעים עם רצון עז לעשייה למען תושבי העיר.

בראש הרשימה של דגל התורה עומד לראשונה מנחם שפירא שיכהן כממלא מקום ראש העיר ויו”ר ועדת תכנון ובנייה. הפתק לקלפי יהיה האות ‘דגל’.

הערב אנו חושפים כי נושא ניקיון העיר ובעיות התשתיות עומדים במרכז הדרישות של דגל התורה בסיכומים והדרישות שהתקיימו להורדת הווטו מעל מועמדתו של חנוך זייברט. לפי הסיכומים יושקעו משאבים רבים לתוספת ניקיון העיר ושיפור התשתיות.

ראש דגל התורה מנחם שפירא אף אמר היום באחד מכינוסי הבחירות, כי הוא יעמוד על הדברים בצורה ברורה וחד משמעית ולא יתן להעביר את התקציב עד שידאגו לסיכומים של הניקיון והתשתיות בעיר.

יו”ר דגל התורה בבני ברק מנחם שפירא: “זה חילול השם שאין כדוגמתו שעיר התורה תהיה מלוכלכת, לא ניתן שהיא תהיה מלוכלכת”.

יצויין, כי בקמפיין הבחירות של דגל התורה למועצת העיר, הודגש נושא צרכי הקהילות בעיר, כאשר כ-200 קהילות נמנים על דגל התורה. בהם גם קהילות מעולם התורה הספרדי והחרדים העמלים לפרנסתם שנרתמו לדגל התורה ואף קיימו לשם כינוסים רבים בעיר.

גולת הכותרת אצל החרדים העמלים לפרנסתם היא הוראת גדולי התורה ליו”ר דגל התורה מנחם שפירא לפתוח מוסדות עבורם בבני ברק, כדי שלא יצטרכו לכתת רגליהם לרמת גן או תל אביב עבור מוסדות בניהם ובנותיהם.

בדגל התורה שמו דגש גם על נושא הנוער המתמודד כאשר כלל המסגרות בעיר התכנסו יחדיו ושמעו תוכניות רחבות היקף שיעגנו את המשאבים עבור מסגרות אלו שיקבלו פיתרונות יחודיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות