מי לוחץ על וידר להגיש עתירה נגד מועמדות אוריאל בוסו בבני ברק?

דיווח על התכנית של ש"ס: לפני הבחירות תוגש עתירה נגד מועמדות בוסו, בטענה שמקום מגוריו ומרכז חייו בפתח תקווה • כבר כעת יש מי שלוחצים על המועמד השלישי יעקב וידר שיעתור ויוריד את ש"ס מהעץ הבני ברקי עליו טיפסה • סביבת וידר: "לא רואה כרגע עניין לסייע לקומבינות שלהם"
אריה ריבקינד
ז' אדר א' התשפ"ד / 15.02.2024 22:50

ה’דיל’ חוצה ערים שחתמה חסידות גור עם מפלגת ש”ס אמור היה להוביל לפרישתו מהמרוץ לראשות העיר בני ברק של מועמד ש”ס, שר הבריאות אוריאל בוסו, שהכריז עוד לפני פרוץ מערכת הבחירות המקומיות על ריצה מול מועמד אגודת ישראל, חנוך זייברט.

גורמים בבני ברק אומרים, כי בינתיים אוריאל בוסו “עושה כל דבר אפשרי בכדי שיזהו כי הוא בכלל מתגורר בביתו שבפתח תקווה ולא בדירה ששכר בבני ברק”.

אך כיצד בוסו יפרוש מהמרוץ, מבלי שהתחושה בקרב ציבור הבוחרים תהיה שהשתמשו בריצה זו – תוך הבטחה מפורשת ל”ריצה עד הסוף” – רק כדי למקסם רווחים לטובת ש”ס בערים אחרות?

לפי דיווח של איש התקשורת איתי גדסי, גורם בכיר במפלגה חשף את התכנית הסודית של המפלגה: בימים הסמוכים לבחירות תוגש עתירה לוועדת הבחירות המרכזית על מועמדותו של בוסו, בטענה שמקום מגוריו ומרכז חייו הוא בפתח תקווה. לפי אותו גורם, ש”ס  תילחם בבית המשפט ואף ייתכן שתעתור לבג”צ – אך מתוך הבנה שאין סיכוי לצלוח את העתירה.

כך תוכל ש”ס לנצל את אווירת הקיפוח שתיווצר, לטובת קמפיין המפלגה למועצת העיר. בכך תרוויח ש”ס רווח כפול, גם מועמדות בוסו הוסרה וגם המפלגה תוכל להציג לתומכיה כי זו גזירה ש”נכפתה” על המפלגה על ידי בית המשפט, רק כי “כולם נגד ש”ס”.

לחרדים 10 נודע, כי יש מי שמנסים להפעיל לחץ על המתמודד השלישי לראשות העיר, חבר מועצת העיר מהליכוד יעקב וידר, כדי שיעתור נגד ההתמודדות של בוסו ויהיה הסולם שיוריד אותו מהעץ הבני ברקי עליו טיפס.

שכן, אם גורם הקשור בזייברט יהיה זה שיעתור לפסילה, “המהלך יראה לא טוב ציבורית בעיני הציבור של ש”ס”, כדברי אותם מקורות.

מסביבת וידר אומרים בתגובה: “הוא לא רואה כרגע עניין לסייע לקומבינות שלהם”.

מש”ס לא נמסרה תגובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות