גרינברג חילק את התיקים והוועדות בהם החזיק לשאר חברי סיעת ‘דגל’

שמואל גרינברג, המשנה לראש העיר בית שמש, שזכה במכרז לתפקיד מנהל אגף החינוך החרדי בעיריית ירושלים • "האצלת הסמכויות תהיה במליאה הקרובה, אך מעתה החברים יהיו אחראים על התיקים שהיו אצלי עד היום"
אריה ריבקינד
ח' טבת התש"פ / 05.01.2020 14:27

שמואל גרינברג, המשנה לראש העיר בית שמש, שזכה במכרז לתפקיד מנהל אגף החינוך החרדי בעיריית ירושלים נפרד היום (ראשון) מהחברים – והודיע על חלוקת התיקים והוועדות בהם החזיק עד כה, בין נציגי ‘דגל התורה’ בעיר.

“כידוע לכם אני מתחיל בעבודתי כמנהל אגף חינוך חרדי בעירית ירושלים”, כתב גרינברג. “מאחר ועבודה זו מצריכה פניות רבה והתמסרות לתפקיד – ראיתי לנכון למסור את התיקים והועדות בהם אני מחזיק כיום לשאר החברים בסיעה.

“האצלת הסמכויות תהיה במליאה הקרובה, אך מעתה החברים יהיו אחראים על התיקים שהיו אצלי עד היום”.

הוא פירט: “ריכוז נושאי החינוך של דגל התורה יטופלו על ידי הרב ישראל סילברסטין וימוזגו עם תיק הגיל הרך; מנהל הפעול (שפ”ע תברואה וגינון) ופיקוח עירוני יהיו אצל הרב שלמה ברילנט ויטופלו על ידו; תיק תחבורה נשאר לעת עתה בהפקדה זמנית אצל ראש העיר ושייך לדגל התורה – בזמן הקרוב נודיע לראש העיר על החלטתינו בתיק זה”.

הוא הוסיף: “מאחל לחבריי לסיעה הצלחה רבה ובטחוני שיפעלו לקידום הנושאים כפי שהם יודעים ואף הוכיחו בעבר. ממשיך להישאר אתכם ולפעול למען ציבור דגל התורה בתחומים כלליים, אך את התיקים הספציפים מוסר לחבריי”.

גרינברג, בן 44, הוא בוגר ישיבת כנסת חזקיהו כפר חסידים. הוא כיהן 10 שנים כסגן ראש העיר בית שמש, ושימש כיו”ר דריקטריון רשת המתנסי”ם בבית שמש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות