קוקה קולה מעלה מחירי המשקאות ומוצרי ‘טרה’ – החל מאמצע מאי

המשקאות הקלים והבירה של החברה המרכזית למשקאות יתייקרו בשיעור של עד כ-4.5% • מחיר מוצרי החלב של 'טרה' שאינם תחת פיקוח יתייקרו בשיעור ממוצע של 3.2% • מחיר מוצרי החלב המפוקחים עולה מהבוקר בכל המחלבות • כל הנתונים על מה שיכאיב לכם בכיס
חרדים 10
כ"ג ניסן התשפ"ד / 01.05.2024 01:10

הכיס עומד לספוג מכה: החברה המרכזית למשקאות – קוקה קולה ישראל, הודיעה לקמעונאים על העלאת מחירים החל מה-19 במאי, בעוד פחות משלושה שבועות.

המשקאות הקלים והבירה יתייקרו בשיעור של עד כ-4.5%. מחיר מוצרי החלב של חברת ‘טרה’ שאינם תחת פיקוח – יתייקרו בשיעור ממוצע של 3.2%. זאת לצד מוצרי החלב המפוקחים שמתייקרים החל מהיום (רביעי) בכל המחלבות.

משקאות קוקה קולה, פיוז-טי, פריגת ונביעות יתייקרו בשיעור של 4.5 אחוזים. גם מוצרי קרלסברג וגינס יתייקרו בשיעור של 4.5 אחוזים. מוצרי הבירות האחרים כדוגמת: ויינשטפן, אסטריאה, 1664 ושקמה יתייקרו בשיעור של שני אחוזים.

בהודעה שנמסרה לקמעונאים נכתב: “אנו מודיעים על עידכון מוצרי המשקאות והאלכוהול של החברה. עידכון זה מתבצע עקב עלייה מצטברת של תשומות המוצרים וכן עקב עליות מחירים של המוצרים המיובאים, במסגרת עידכון המחירים שנשלח לחברה מהספקים בחו”ל”.

טרה היא הראשונה מבין המחלבות, אשר מודיעה על עליית מוצרי החלב שאינם מפוקחים. מדובר בצעד אותו חזו גורמים בענף, בעקבות עליית מחיר המוצרים המפוקחים, אשר נקבע על ידי משרד החקלאות והאוצר.

החלב המפוקח יעלה היום, כאמור,  בשיעור 4.5%. בעקבות כך, מחירו של קרטון חלב 3% יעלה וייקבע על 7.11 במקום 6.81 במחיר הקודם. גביע גבינה לבנה יעודכן למחיר של 5.68 שקלים במקום 5.43 מחיר קודם. שמנת מתוקה 38% תימכר ב-7.39 שקלים לעומת 7.07 שקלים. מחיר האשל יגיע ל-1.93 שקלים לגביע של 200 גרם, ושמנת חמוצה באותו נפח תימכר ב-2.75 שקלים. גבינת עמק חריץ, תימכר לפי קילו ב-51.14 שקלים, וגבינת גלבוע תגיע למחיר של 48.62 שקלים לקילו. גביע של 250 גרם גבינה לבנה יימכר החל מהחודש הבא ב-5.68 שקלים.,

גם חברת דיפלומט מייקרת היום  את מוצריה בשיעור של 3% עד 15%. הנקל סוד, משווקת פרסיל וצבעי אינדולה, גם כן תייקר את מוצריה עד 20%.

במקביל תהיה עלייה 3.5% במוצרי הטואלטיקה ובתחום המזון של 4%. בין המוצרים שיתייקרו אפשר למצוא מותגים מובילים כמו: קפה ג’ייקובס, מיונז היינס, שוקולד מילקה, פרינגלס, אוריאו, דגני בוקר קלוגס, נוזל כלים פיירי, אבקות הכביסה אריאל וטייד.

גם גלידות נסטלה מתייקרים היום  ב-7.55%.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות