תושבים בבני ברק רותחים: חנוך זייברט סוגר החנויות בשעה 23:00

ראש עיריית בני ברק החליט כי כלל בתי העסק ייסגרו עד השעה 23:00 בלילה וביום חמישי עד השעה 24:00 - בכלל זה כל עסקי המזון • צוותי השיטור העירוני הונחו לאכוף את ההנחיה באופן מיידי • תושבים: "היכן אנשים יאכלו אם יהיו רעבים אחרי השעה הזו?"
יוני גרין
כ"ג ניסן התשפ"ד / 01.05.2024 15:52

ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט פתח במסע נגד קיוסקים וחניות לממכר  מזון הפתוחים אחרי השעה 23:00 – תוך מתן קנסות למפירי ההוראה.

היום (רביעי) בצהרים קיים ראש העיר ישיבת הערכות, בהשתתפות מנכ”ל העירייה ישראל אירינשטיין, ראש מטה ראש העיר ישראל דרנגר, עוזר ראש העיר יוסי צימט, מנהל אגף אכיפה שלומי מלכה, מפקד תחנת ב”ב רותם וסקר ומפקד השיטור העירוני גל ליאור – לקראת המשך אכיפת חוק סגירת בתי העסק בעיר בשעות הלילה.

לפי העירייה, כלל בתי העסק בעיר ייסגרו עד השעה 23:00 בלילה וביום חמישי עד השעה 24:00 – בכלל זה כל עסקי המזון, ללא יוצא מן הכלל.

צוותי השיטור העירוני הונחו לאכוף את ההנחייה באופן מיידי.

בנוסף, יחל השיטור העירוני ואגף הפיקוח באכיפה מיידית על חנייה של כחוק, חנייה כפולה וחנייה על מדרכות. “אנו קוראים לכלל תושבי העיר להקפיד על חנייה כחוק ולהימנע מקנסות וצעדי אכיפה הכרוכים בעגמת נפש”, אומרים בעירייה.

מדובר במכה קשה לקיוסקים ולצ’ונטיות בעיר, ולתושבים ובחורי הישיבות שייאלצו לצאת לרמת גן השכנה כדי לבלות.

בשך כך, ההחלטה על סגירת החנויות לממכר מזון בשעה 23:00 בלילה מעוררת זעם בקרב רבים מתושבי העיר. “מה זו הכפייה הזו? היכן אנשים יאכלו אם יהיו רעבים אחרי השעה הזו?”, אומר תושב העיר לחרדים 10. “הם רוצים שאנשים ייצאו מגבולות העיר כדי לאכול?  זה לא רצוי גם מבחינה רוחנית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות