ביבי וגנץ נפרדו אחרי 45 דקות – ופתחו מיד בקרב האשמות

פגישתם של ראש הממשלה ויו"ר כחול לבן בקריה בתל אביב נמשכה 45 דקות בלבד - ולא הושגה בה כל התקדמות • הליכוד: לפיד הטיל וטו על הקמת ממשלת אחדות • ומה קרה בפגישה של אדלשטיין ועמיר פרץ?
אריה ריבקינד
ה' כסלו התש"פ / 03.12.2019 18:30

שמונה ימים לתום 21 הימים שבהם ניתן להמליץ על מועמד להרכבת הממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו”ר כחול לבן בני גנץ נפגשו היום (שלישי) בקרייה בתל אביב.

פגישה לא הביאה להתקדמות בין הצדדים והסתיימה אחרי 45 דקות בלבד.

מהליכוד נמסר:  “כדי למנוע בחירות מיותרות ולהקים ממשלת אחדות, ראש הממשלה נתניהו הציע לעגן בחקיקה יצירתית את הסדר הרוטציה, שמונע מכל צד להפר אותו.

“למרות זאת וחרף ויתורים מרחיקי לכת, כחול לבן ממשיכים לסרב להקמת ממשלת אחדות בשל הוטו שהטיל יאיר לפיד נגד הקמת ממשלת אחדות”.

מכחול לבן נמסר בסיום הפגישה בין גנץ לנתניהו: ״יו”ר ׳הליכוד׳ לא הביא שום הצעה חדשה התואמת את מצבו המשפטי ואת ההכרה בהפסד בבחירות, או שום הצעה חדשה בכלל. בפגישה אף סירב להתחייב על קווי יסוד לממשלה או כי ימנע מחתירה לחסינות אישית. בקיצור – נתניהו החליט בחירות״.

בתוך כך, יולי אדלשטיין נפגש היום עם עמיר פרץ, פגישה שלא פורסמה – בניגוד ליתר הפגישות. לדברי מעורבים שצוטטו ב’כאן חדשות’, אדלשטיין בדק שוב את ההיתכנות לתמיכה של העבודה בממשלה שנתניהו יעמוד בראשה לזמן קצר – ונענה בשלילה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות