‘הוא קונה את פייגלין’: השמאל מגיב בפאניקה על ההסכם בין ביבי לזהות

במפלגות השמאל מגיבים בהיסטריה על ההסכם שנחתם בין הליכוד ל'זהות' • המחנה הדמוקרטי: "נתניהו ממשיך במהלכים האנטי דמוקרטיים שגובלים בפלילים" • עמיר פרץ מבוהל: "נתניהו שוב עולה למרפסת עם פייגלין ועם בן גביר"
אריה ריבקינד
כ"ח אב התשע"ט / 29.08.2019 19:18

במפלגות השמאל הגיבו אחר הצהרים (חמישי) בהיסטריה על ההסכם שנחתם בין הליכוד ל’זהות’, לפיו זהות לא תתמודד בבחירות לכנסת ה-22 ומשה פייגלין ימונה לשר בממשלה.

מפלגת המחנה הדמוקרטי הגיבה: “קנאביס רפואי ותפקיד שר תמורת היחלצות מאימת הדין. כל מי שעיניו בראשו יודע שזאת העסקה המושחתת של נתניהו. אחרי הערבים נוהרים לקלפיות, מצלמות בקלפי – נתניהו ממשיך במהלכים האנטי דמוקרטיים שגובלים בפלילים”.

עוד לפני שפורסם ההסכם המלא שנחתם בין שתי המפלגות, מיהרו ב’המחנה הדמוקרטי’ לשגר פנייה דחופה לראש הממשלה וליועץ המשפטי לליכוד, כדי לבקש בדיקה של חשד לעבירה על מימון מפלגות ונתינת ולקיחת שוחד.

“התרגלנו לזה שקונים פה חברי כנסת רגע אחרי הבחירות, לזה שמעבירים מיליארדים מסעיף לסעיף רגע אחרי שאושר התקציב, אבל זה כבר שפל חדש: לקנות מועמדים לכנסת לפני הבחירות, והרבה אחרי סגירת הרשימות”, אמרה ח”כ סתיו שפיר.

יו״ר העבודה-גשר, ח”כ עמיר פרץ: “כל השבוע נתניהו פועל בכדי לחדש את ברית ההסתה שהביאה לרצח רבין. נתניהו שוב עולה למרפסת עם פייגלין ועם בן גביר”.

מפלגת כחול לבן הגיבה: “נתניהו דואג רק לנתניהו והפעם הוא קונה את פייגלין – כיסא תמורת חסינות. על חשבוננו הוא מנסה להקים את ממשלת החסינות הקיצונית שלו, ממשלת סמוטריץ – פיגלין – בן גביר, שתקדם סדר יום קיצוני של הדתה-המרה-מדינת הלכה”.

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, שחתם הסכם עודפים עם כחול לבן: “נתניהו לא בוחל בשום אמצעי למען השלטון. הוא מוכן לשלם את חובותיו של פייגלין, הוא מוכן למנות אותו לשר בממשלתו על חשבון חבריו בליכוד והוא מוכן לקבל את רפי פרץ כשר החינוך. אותו רפי פרץ שחולם להפוך אוניברסיטאות לבתי נבואה. בקיצור, שלטון בכל מחיר גם במחיר של ממשלת הלכה”, כתב ליברמן בחשבון הפייסבוק שלו.

יצוין כי בהסכם נאמר כי הליכוד לא תכסה את חובות מפלגת ‘זהות’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביבי
    31/08/2019 11:02
    בוס
  1. ההסכם של ביבי ופייגין זה “הפייג”בעין של כול האזרחים.
    לא סופרים אתכם.
    זה לא ליגליזציה של קנאביס אלה ליגליזציה של שחיתות