פייגלין פורש אחרי שסיכם עם ביבי על ”לגליזציה של שוק הקנאביס”

יו"ר מפלגת זהות נפגש היום שוב עם ראש הממשלה - ואחר כך הודיע: "גיבשנו פתרון שמשמעותו היא לגליזציה של שוק הקנאביס" • "אביא את האפשרות הזו בפני כלל חברי התנועה למשאל מתפקדים מסודר שבו יתבקשו להכריע אם לקבל את ההצעה ולפרוש - או לדחותה ולהתמודד"
אריה ריבקינד
כ"ז אב התשע"ט / 28.08.2019 13:27

משה פייגלין נפגש היום (רביעי) עם בנימין נתניהו, על רקע ניסיונותיו של ראש הממשלה לשכנע את יו”ר מפלגת זהות לפרוש מהתמודדותו בבחירות לכנסת ה-22 ולמנוע השלכת אלפי קולות של מצביעי ימין לפח.

בתמורה להסרת המועמדות של ‘זהות’, ראש הממשלה הבטיח להוביל רפורמה בתחום הקנאביס הרפואי.

בהודעה מיוחדת שפרסם בצהרים – כתב פייגלין:

“אתמול, בשעת לילה מאוחרת, הגיעה אלי בקשה לפגישה עם ראש הממשלה בעניין דרישתי לביטול רפורמת הקנאביס. בפגישה חזרתי והסברתי לראש הממשלה כי הרפורמה הזו הורגת חולים, הבאתי כדוגמה את מותה הטראגי של הצעירה סיוון מימוני ז”ל – שאתמול השתתפתי בהלוויתה ודרשתי את ביטול הרפורמה.

“לשמחתי נכנס ראש הממשלה בעובי הקורה ובמשך שעות ארוכות ותוך התייעצות עם גורמי מקצוע גיבשנו פתרון שמשמעותו היא לגליזציה של שוק הקנאביס עבור החולים. כלומר, החולים יוכלו לרכוש את התרופה המגיעה להם, בדיוק על פי הזן והמינון שקבע הרופא המטפל, מכל ספק בארץ ובעולם דרך בתי המרקחת בישראל וללא התערבות נוספת של היק”ר.

“מדובר בהצלת חיים של ממש, ובמידה ויתלוו אליה הישגים משמעותיים גם בתחום השוק החופשי, קידום העסקים הקטנים וחירות האדם בישראל, הישגים שיעוגנו בהסכם גלוי וחתום וביכולת פעולה למימושם מתוך הממשלה – אביא את האפשרות הזו בפני כלל חברי התנועה למשאל מתפקדים מסודר שבו יתבקשו להכריע אם לקבל את ההצעה ולפרוש הפעם מן המירוץ – או לדחותה ולהתמודד”.

נתניהו גם הבטיח למנות את פייגלין לשר כלכלי בכיר אחרי הבחירות ולבצע צעדים כלכליים ברוח המצע של מפלגתו.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פייגלין פורש אחרי שסיכם עם ביבי על ”לגליזציה של שוק הקנאביס”
    29/08/2019 19:11
    חיים
  1. אתה עושה מעשה נבון .שהכל יהיה מסודר וכתוב בחוזה ולא הבטחה העלמה.ישר כח

  2. פייגלין חושב שנהתניהו יעמוד בהסכם הוא פשוט תמים זה הסכם על הקרח
    29/08/2019 21:05
    לוכד הנחשים
  3. פייגלין התמים חבל שלא עשה Google על הסכמים עם נהתניהו .אפילו אם הם היו עושים הסכם כל הקרח זה היה מחזיק יותר זמן מההסכם שנחתם בין החשוד בפלילים ובין פייגלין .