ראש ‘המטה החרדי’ בליכוד חושף: אותם אנו מנסים לשכנע וכך פועלים

אז איך פועל 'המטה החרדי' שהקים נתניהו? • ראש המטה: "הפוטנציאל בקרב חרדים שאינם מצביעים לש"ס או ג' הוא גדול, ובעזרת ה' נצליח להגיע אליהם ולשכנע אותם לא להצביע לכאלו שלא עוברות את אחוז החסימה"
אריה ריבקינד
כ"ד אב התשע"ט / 25.08.2019 02:28

אז איך פועל ‘המטה החרדי’ שהקים ראש הממשלה בנימין נתניהו והציב בראשו את חבר הכנסת ד”ר שלמה קרעי.

ד”ר קרעי, שנבחר בבחירות לכנסת ה-21, הוא רואה חשבון במקצועו, ותלמידו של הגר”מ מאזוז, ראש ישיבת ‘כסא רחמים’. הוא שירת בעבר בנח”ל החרדי.

קרעי הבהיר למי הוא מכוון: “אנחנו מכוונים למצביעי עוצמה יהודית, לבוגרי נצח יהודה, שחר כחול ועוד, לסטודנטים ובוגרים של תוכניות אקדמיות לחרדים, לחב”דניקים, ובכלל, לצעירים וצעירות חרדים וחרד”לים שלא הצביעו בכלל או שלא מצביעים למפלגות החרדיות”.

ביום שישי סיפר ח”כ קרעי בדף הפייסבוק שלו: “במסגרת המטה החרדי, יצאנו לגייס קולות חרדיים ‘צפים’ לליכוד ולחזק את התמיכה בראש הממשלה נתניהו.

“התחלנו בפגישה עם יו”ר אגודת הסטודנטים ויו”ר תא לביא במרכז האקדמי לב בירושלים, לתכנון כנס גדול עם ראש הממשלה ו/או בכירים נוספים בליכוד. היכונו לשבוע הראשון של חודש אלול.

“משם המשכנו לסניף הליכוד בירושלים למפגש עם צעירים חרדיים, דיברנו על מגוון נושאים, בפרט על הסכנה הקיומית בבחירות האלו אם חלילה נקבל את לפיד-ליברמן-עודה בראשות הממשלה, וחיזקנו אצלם את התמיכה בליכוד.

“לסיום, הגענו לכפר חב”ד, לחבורה מדהימה של אנשים מלאי אהבת אדם ואהבת הארץ והסברתי להם את גודל השעה ואת ההכרח להתאחד, בפרט בפעם הזאת, סביב המטרה שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר”.

לדבריו, “יש עוד הרבה מה לעשות. הפוטנציאל בקרב חרדים שאינם מצביעים לש”ס או ג’ הוא גדול ובעז”ה נצליח להגיע אליהם ולשכנע אותם להצביע ליכוד ולא למפלגות אחרות, ודאי לא לכאלו שלא עוברות את אחוז החסימה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה לליכוד?
    25/08/2019 20:18
    יוסי כהן
  1. למה שחרדי יצבע למפלגה חילונית כמו הליכוד? צריך להצביע רק לנועם.

  2. רק ביבי
    25/08/2019 23:33
    ליכוד
  3. הלוואי וליברמן לא יעבור את אחוז החסימה, עוכר ישראל

  4. למה ליכוד?? זה בדיוק כמו לשאול למה פריחה מדינית?? למה שגשוג כלכלי ??? למה עוצמה ביטחונית??
    27/08/2019 13:09
    אליהו וקנין
  5. נתניהו הפך את ישראל לכוח עולמי עולה