בוגי מתוסכל: “עשינו הרבה פעולות כאלה – ולא רצנו לספר לחבר’ה”

בכיר כחול לבן תקף את לקיחת האחריות הפומבית על התקיפה הישראלית: "בתקופה האחרונה משתמשים גם בזה לצרכים פוליטיים" • שר החוץ כ"ץ: "כאן נטלנו אחריות בגלל התקיפה הישירה" • "כל מדינות האזור יודעות שישראל היא העוגן שאפשר להישען עליו מול התוקפנות האיראנית"
אריה ריבקינד
כ"ד אב התשע"ט / 25.08.2019 10:24

שר הביטחון לשעבר, ח”כ משה (בוגי) יעלון מ’כחול לבן’, תקף הבוקר (ראשון) את לקיחת האחריות הפומבית על התקיפה הישראלית אמש נגד  כוח קודס האיראני שנערך להוציא פיגוע רחפנים נגד מטרות בצפון ישראל.

“עשינו הרבה פעולות כאלה, לא רצנו לספר לחבר’ה ולקחנו אחריות”, אמר יעלון בריאיון בכאן ב’. “בתקופה האחרונה משתמשים גם בזה לצרכים פוליטיים, על זה אני מצר”.

שר החוץ וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני ישראל כ”ץ התייחס בריאיון לאריה גולן בתוכנית ‘הבוקר הזה’ בכאן רשת ב לסיכול הפיגוע מסוריה ואמר, כי התקיפה כוונה “לפגוע בראש הנחש ולעקר את שיניו” – כשהוא מתייחס לאיראן.

השר הסביר כי “שיני הארס של הנחש זה קאסם סולימאני וכח קודס”.

השר כ”ץ סירב להתייחס לדיווחים הזרים כי ישראל תוקפת בעיראק. “אני לא אתייחס לדברים שלא נטלנו אחריות עליהם”, אמר. “כאן נטלנו אחריות בגלל התקיפה הישירה שכוונה לישראל עם כל האיומים שנלוו”.

כ”ץ הסביר: “ישראל פועלת במקומות שונים, בכל מקום אין להם חסינות. היו כבר ניסיונות בעבר שגם עליהם ישראל הגיבה בצורה גלויה, ניסיונות לתקוף בתוך שטח ישראל, מל”ט שחדר לשטח ישראל והגבנו גם כן בעוצמה. יש כאן מערכה קבועה מול איראן בסוריה”.

על הפעולות שקדמו לתקיפה אמר: “הפעילות הזאת מבוססת על מודיעין איכותי, על יכולת מבצעית גבוהה ועל נחישות והובלה מדינית, ראש הממשלה ושר הביטחון, אחרי אישור הקבינט, הוביל את הדברים, קיבל החלטה ולקח את האחריות ואלו התוצאות.

“אנחנו חושפים את המזימות שלהם, פועלים למנוע אותם בכל מקום וכל מדינות האזור יודעות שישראל היא העוגן שאפשר להישען עליו מול התוקפנות האיראנית”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גם בזמנו של יעלון נתניהו היה ראש ממשלה.
    25/08/2019 14:43
    יעקב מהצפון
  1. גם אז היה לפני מערכת בחירות, אחד קצת יותר קרוב אחד קצת יותר רחוק. ככה זה מקובל בכל העולם.

  2. בוגי יעלון
    26/08/2019 16:32
    חבר
  3. בוגי תינוק מגודל במראה ודבריו.גם לי היה צעצוע כזה שהייתי קטן.קנאי האיש טיפש קנאי ומעורר רחמנות.

  4. בוגי הפטפטן
    26/08/2019 17:31
    מיקי
  5. דווקא הפטפטן הזה מתלונן? עוף הביתה וספר סיפורים לנכדים

  6. הקנאה אןכלת אותו
    26/08/2019 18:28
    מוז
  7. קנאי