‘קינג ביבי’: ליד הבימה הוצבה בובה של נתניהו עם כתר וקופת צדקה

השמאלנים לא נרגעים: מיצג מחאה בדמות ראש הממשלה בנימין נתניהו • בתוך הבובה שולב רמקול שמשמיע ציטוטים של נתניהו בקולו - כמו "שלטון הימין בסכנה" ו"הערבים נעים לקלפי"
אריה ריבקינד
ב' ניסן התשע"ט / 07.04.2019 12:34

מייצג מחאה: מי שחלף הבוקר (ראשון) בכיכר הבימה בתל אביב יכול היה לראות בובת ענק של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהוצבה במקום.

על ראש הבובה הוצב כתר, ובתוך הבובה שולב רמקול אשר משמיע ציטוטים שונים של נתניהו בקולו, בהן אמירתו מהבחירות האחרונות ש”המצביעים הערבים נעים בכמויות אדירות לקלפי”, דבריו  על “הסכנה לשלטון הימין”. ההקלטות כוללות גם התרעות מפני איראן וכוונתה לחסל את ישראל.

לצד הבובה בדמות נתניהו הוצבה במקום גם קופת צדקה עם הכיתוב: “תודה”. זאת, ככל הנראה, בתגובה לבקשתו של נתניהו לאשר לו לקבל תרומות לטובת ייצוגו המשפטי.

את הפסל הציבו שתי סטודנטיות משדרות שלומדות אנימציה במכללת ספיר – לדבריהן במטרה לאפשר לציבור “להיפרד לשלום” מנתניהו.

העוברים ושבים ניצלו את ההזדמנות כדי לצלם סלפי עם הבובה.

צילום: Flash90

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אומני השמאל כל רוחניותם מצטצמצת לשנאה חיתית וחולנית לביבי
    07/04/2019 15:42
    מור
  1. מיצג ילדותי,רדוד,וכ”כ צפוי.להקת אומני השמאל הקולניים מאופינת בדוגמטיות ורדידות.ראיתם חד צדדית,שבלונית וחסרת כל עומק,שאר רוח ומחשבה עצמאית.מרביתם סובלים מריק קיומי,בדידות,תא משפחתי מפורר וזהות מגדרית משובשת.מתבוססים בביצה חומרית,רווית יאוש,סטיות,פרוורסיות ,ועיוותים.לא בכדי מרביתם חיים על נוגדי דכאון.יהודים קצוצי שורש וידע ,שמפתחים שנאה עיוורת למורשת וללאומיןת היהודית בצד אהדה חולנית לאוויביינו.מנסים נואשות להראות נאורים והומנים,בעוד שנשמתם אפלה ויצרית.עושים לביבי דמוניזציה ודהומינזציה ,לדידם הוא אבק אדם שמצווה לבזותו ולשפוך דמו ודם משפ’.השנאה כלפיו הפכה לטעם חייהם האומללים.בליבם אשליה שהגאולה תגיע כשיעלם מהזירה,אלא שהגהנום,החידלון והאפסיות בעולמם הם .