ליאון לפעיליו: “בעוד שבועיים נחגוג נצחון. מחר בבוקר נקים הקואליציה”

המועמד לראשות העיר ירושלים הגיע למטה הבחירות שלו בשכונת תלפיות ומסר בפני מאות פעילים נלהבים את הצהרתו הראשונה: "ממחר אין יותר מה שעברנו בסיבוב הראשון, ממחר בבוקר נשב יחד כל הסיעות ונתחיל את הקמת הקואליציה הבאה"
אריה ריבקינד
כ"ב חשון התשע"ט / 31.10.2018 03:50

המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון הגיע אמש (שלישי) למטה הבחירות שלו בשכונת תלפיות ומסר בפני מאות פעילים נלהבים שהגיעו למקום את הצהרתו הראשונה לתקשורת, לאחר פרסום חלקי של התוצאות – בהן הוא מוביל בסיבוב הראשון.

“התוצאות נהדרות!”, אמר. “אני וחבריי שמחים ומאושרים. אמנם זה מוקדם מידי, אבל תודה על שהייתם איתי ב-7 החודשים האחרונים. לא אתן לכם למשוך את הלילה ככה בלי שאומר קודם כל תודה. אני חייב לומר לכם שבלעדיכם לא הייתי מגיע להשיג הזה.

“אני אתחיל ואומר תודה לעופר איובי חברי, אני אוהב אותך מכל הלב. יש לנו מסע ארוך לפנינו. אני רוצה להודות לדני בונפיל הגדול, מוטי הרוש, לקרן שירוני, רמי לוי, ליואל בורשטיין ולכולכם!”

ליאון הודה לרעייתו: “הכי חשובה היא העומדת לימני שקצת שיגעתי אותה בחמש השנים האחרונות, היא הלכה אחרי ועברה איתי לגור בירושלים. סתווית היקרה תודה רבה”.

צילום וידאו: מאיר אליפור

ליאון הוסיף: “אני לא סתם אומר את זה הרבה זמן, ירושלים היא אהבת חיי וננצח בסיבוב השני. ירושלים לא מוענקת בקלות, צריך לעבוד על זה קשה ואני בטוח שבסופו של התהליך הזה בעוד שבועיים נחגוג את נצחוני”.

הוא הדגיש: “אני מתכוון להמתין בסבלנות עד לקבלת תוצאות האמת ושם נדע לאן פנינו. אבל דבר אחד אני מבטיח. ממחר אין יותר מה שעברנו בסיבוב הראשון, ממחר בבוקר נשב יחד כל הסיעות ונתחיל את הקמת הקואליציה הבאה של ירושלים.

“אני מבטיח שבעוד 5 שנים ירושלים תהיה במקום אחר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות