מי הדליף קלטת העימות בעבודה? פרץ דורש מגבאי בדיקת פוליגרף

בעקבות הפרסום בחדשות עשר של הקלטת שתיעדה את חילופי הדברים החריפים בין יו"ר המפלגה אבי גבאי לבין עמיר פרץ - דורש כעת פרץ להורות על בדיקת פוליגרף לכל הנוכחים, כדי לאתר את המדליף
אריה ריבקינד
א' תמוז התשע"ח / 13.06.2018 22:34

בעקבות פרסום הקלטת של חילופי הדברים החריפים בין יו”ר ‘העבודה’ אבי גבאי וח”כ עמיר פרץ – דורש היום (רביעי) ח”כ פרץ להורות על בדיקת פוליגרף של חברי הנהלת המפלגה, כדי לאתר את המדליף, זאת משום שלדבריו מקורבי גבאי האשימו אותו בהדלפת הקלטת.

אתמול, במהלך ישיבה של הנהלת המפלגה, פרץ עימות חריף וקולני בין ח”כ עמיר פרץ לבין גבאי, על רקע כוונתו של גבאי לבטל את הבחירות לוועידת מפלגת העבודה.

בעקבות פרסום הקלטת יצאה מסביבתו של גבאי התקפה על ח”כ פרץ: “חבל שיש עדיין מי שלא מסוגל להכיר בהפסדיו – ולא בפעם הראשונה. מפלגת העבודה תחת הנהגת אבי גבאי תעשה הכל כדי להרחיב את מספרם של חברי הגוף הבוחר, כדי להיות מפלגה דמוקרטית אמיתית. אנו מציעים למי שמתקשה להיפרד מקבלני קולות, ממפקדי ארגזים, ממניפולציות ומסכינאות כרונית להפנים את המציאות החדשה.

“המפלגה בחרה יו״ר, הפקידה בידיו ארגז כלים ומשימה – להחליף את שלטון נתניהו. מי שהפסיד בבחירות נדרש לשלב ידיים ולסייע במשימה, או לחפש לעצמו – ולא בפעם הראשונה – מפלגה זמנית אחרת כפתרון ביניים”.

ח”כ פרץ לא נשאר חייב ואמר: ״תגובה מביכה של מי שהביא את המפלגה לשפל חסר תקדים. אני מציע לרכז את המאמצים בלהחזיר את הציבור העצום שברח מאיתנו השנה, ולא להשקיע בהשמצות והכפשות, בטח לא כאלה שממומנות מכספי ציבור”.

היום טוען ח”כ פרץ באמצעות עורך דינו אמיר טיטונוביץ:י ״חברת הנהלת המפלגה ויועצך לענייני המגזר הדרוזי, כמו גם מקורבים נוספים, פרסמו בפייסבוק מסר אחיד וערוך הכולל דברי לשון הרע חמורים” – בו הואשם ח”כ פרץ בהקלטת סתר של ישיבת ההנהלה והדלפתה לתקשורת.

על כן הוא דורש: “למען הבהרת הדברים והוצאת האמת לאור, יש לבצע לכל הנוכחים, לרבות לח״כ פרץ והיו״ר גבאי, בדיקת פוליגרף, על מנת לשים את העניין מאחורינו ולטובת עתיד המפלגה”.

מלשכת גבאי לא נמסרה תגובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות