הגר”מ מאזוז: “הרב עמאר רפורמי? רשעים ארורים מי יאמר דבר כזה”

הגאון רבי מאיר מאזוז התייחס בשיעורו ב'קול ברמה' למתקפה על הגרש"מ עמאר: "תאמר אני לא מבין אותו, להגיד שהוא רפורמי? צריך האדם לבקש אלף פעמים סליחה" • על הרפורמים: "צריך לארגן עצרת מחאה בכותל על כבוד הכותל והתורה"
יוסף גרינבוים
ה' אדר א' התשע"ו / 13.02.2016 22:29

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים ומנהיגה הרוחני של תנועת ‘יחד’, התייחס בשיעורו השבועי המשודר במוצאי שבת בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’, אל אותם אנשים שמתחו ביקורת על דבריו של הראשל”צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר: “אנשים שאינם יודעים את ערכו של הרב עמאר, לא מכירים אותו, מרשים לעצמם לשלוח רסן, לדבר בטיפשות ובערות ושכלות ואיוולת.

“אומרים, ‘אם הוא לא רפורמי מי רפורמי?’ רשעים ארורים מי יאמר דבר כזה. אם היה אתנו מרן הרב עובדיה יוסף עליו השלום היה צועק על מה שרוצים לתת חלק מהכותל המערבי לרפורמים. הרפורמים אין להם לא תורה, ולא דת, הם רוצים גם את המקוואות והגיור”.

עוד הוסיף הרב: “הרב עמאר שיבדל לחיים טובים, אמר דברים נכונים. בא אחד שוטה שלא מגיע לקרסולי קרסוליו אומר עליו מילים שבושה לשמוע אותם, בושה לומר אותם, בושה לחזור עליהם. ככה מדברים עליו? מי שמבזה תלמיד חכם אין תרופה למכתו, תאמר אני לא מבין אותו, להגיד שהוא רפורמי? צריך האדם לבקש אלף פעמים סליחה ומחילה”.

בסיום דבריו קרא ראש הישיבה עצרת מחאה ברחבת הכותל המערבי. “צריך לדעתי לארגן עצרת בכותל המערבי, שבה ימחו על כבוד התורה. ולא רק על כבוד התורה, אלא על כבוד עם ישראל, כבוד הכותל המערבי, שמחללים אותו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חילול שם שמים
    14/02/2016 20:06
    ראובן
  1. כל הלך השיח ברשתות הרדיו, נובעות רק ואישור של דרעי . לדרעי מותר הכל ,פעיליו פנאטים אשר לא חושבים על דיברהם, הכל כשר נגד יחד .
    לא יעזור להם, ועוד יש דין ודיין לעולם .
    השאלה מימי יבקש סליחה הפעם ליפני הכלא דרעי
    איפוא מועצת התורה למה לא מוחים על ביזוי גדול דור כזה הרב עמר שליטא
    מי שאמר שהרב יורם אברגל זצוקל ניפטר רק מיפני שתמך ביחד מסוגל להכל
    חבורת שוטים

    • ראובן   14/02/2016 20:09

      ניכתב